Barbati (celebri) care divorteaza……

 

 

 

 

 

 

 

 

Motocelu Tăriceanu controversat datorita taxei de mediu si a celor $ am tastat gresit….4  neveste………Divortează.Evident ca Taricelu e bun si Dana e rea, rea, rea. Ca e tânără si ar fi schimbat vitezele cu un burlăcesque de prin zona soselei panduri. Ma rog, ca-n povestile cu capra cu trei iezi….Lupul e de vina ca iezii n-au ascultat  de  măsa.

Dar ma întreb – este proportionala celebritatea cu riscul de a alege prost si de-a da chix în relatiile amoroase?

Si în plus….sunt barbatii „iertati” mai usor de societate?Sau „taxati” mai putin?

28 comentarii (+add yours?)

  1. Peter
    aug. 23, 2011 @ 16:58:40

    Până la urmă, cred că e treaba lui proprie şi personală. De fapt, a lui şi a fostei. Ei s-au luat, ei s-au certat, e treaba lor, atât timp cât nu vor să facă publice eventualele… „picanterii”, de care oricum nu scapă, c-aşa-s ăia de pe la tabloide, vor şi ei să mănânce o pâine… Apoi… fosta l-a luat când l-a luat c-a căzut pe spate când l-a văzut, sau nu? 🙂

    Răspunde

  2. Hapi. River_woman
    aug. 23, 2011 @ 17:19:20

    Politicienii nostrii sunt mai intai vedete si apoi factori decizionali de care atarna viitorul tarii 🙂 Am dat peste asta intamplator………
    Totusi…..intentia mea era de-a ne da cu parerea- oare sunt barbatii „iertati” mai usor decat femeile atunci cand divorteaza?
    Motocelul era doar asa, de incalzire….

    Răspunde

    • Peter
      aug. 24, 2011 @ 13:30:35

      S-ar putea să fie aşa… Cel puţin, domn’ Călin mi s-a părut că s-a purtat decent la faza asta, ferindu-se de orice „dat în vorbe”. Că pe la TV nu mai auzi acum decât de… moni şi iri (de-mi vine s-arunc aparatul pe geam). Bine c-am scăpat de pepe cu oana lui… 🙂

      Răspunde

  3. Tiberiu Orasanu
    aug. 23, 2011 @ 19:42:38

    Nu ştiu, poate greşesc dar, pentru mine bărbaţii care consideră divorţul ( eventual repetat) ca pe o simplă schimbare de parteneră, n-au nici-o valoare ca bărbaţi.

    Sigur că e problema lor, nu-i condamn, dar nici nu pot să-i aprob; mai ales pe cei care au nevoie de cinci-şase decenii ca să afle ce fel de ideal feminin, au.
    Dacă nu au reuşit să afle în tinereţeee, vai de capul lor ( A L B) 🙂

    – – –

    Cît despre cealaltă problemă, cred că da, încă societatea reacţionează mai dur cu femeile care divorţează deşi, în cazul femeilor la acest pas se ajunge după o mult mai matură chibzuinţă ( şi eventual numai la capătul răbdării).

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      aug. 23, 2011 @ 21:20:34

      Da si….nu stiu de ce….am impresia ca femeile sufera mai mult …?
      Cunosc personal un tip de 30 si…5 acu…..care s-a casatorit pana acum de 3 ori. Si nu e mare frumusete, nici bogat nu e. Ciudate sunt insa ipostazele…..
      Pe prima a parasit-o pur si simplu lasandu-i un bilet pe masa….ca el s-.a indragostit de alta
      A doua l-a parasit dupa ce a facut cu el doi copii…..si s-a cuplat cu altul…..si-a luat copiii si s-a dus
      Acum s-a insurat cu a treia…..cea mai urata dintre toate , primele doua erau papusi 🙂
      Sper sa-si fi gasit fericirea:)

      Răspunde

  4. lorelei
    aug. 23, 2011 @ 20:20:09

    Avand in vedere varsta lui C.P.T., precum si diferenta de 25 de ani dintre el si Ioana, nici nu ma mir (sunt de admirat, totusi, ca au reusit sa stea 8 ani casatoriti)! Altii, cu aceeasi diferenta de varsta intre ei nu au reusit (columbenii) sau au ajuns la acelasi deznodamant (Ilie Nasti).

    Eu una nu cred ca esecul unui astfel de mariaj are neaparat de-a face cu celebritatea, ci, mai degraba, cu diferanta mare de varsta! Uite, spre, exemplu, apropos de celebritate, si Dichisenii au divortat, dar dupa vreo 22 de ani de casnicie (si 34 de ani diferenta intre ei). Probabil ca ei au fost una dintre exceptiile care confirma regula. Un alt exemplu de cuplu celebru (mondial, nu national) a fost Charlie Chaplin si Oona, care au ramas impreuna pana la sfarsit (cu 36 de ani diferenta de varsta intre ei si 8 copii), adica 34 de ani de casnicie!

    Referitor la intrebarea ta, Hapi, feminista din mine ar fi tentata sa raspunda DA, insa nu stiu sigur la ce te referi cand spui „iertati”…

    Răspunde

  5. Hapi. River_woman
    aug. 23, 2011 @ 21:23:11

    Pe Tariceanu si pe Dana ii percep ca fiind mai rafinati decat…Columbeanu si Nastase. Adica, ei nu s-au dat in stamba prin presa……
    Sincer mie mi-a placut acest cuplu, nici nu stiam ca el fusese casatorit si inainte . Credeam ca o sa reziste…….

    Răspunde

  6. ovi
    aug. 23, 2011 @ 22:59:50

    de multe ori… previzibilitatea divortului se stabileste la casatorie…
    sunt impotriva diferentelor mari de ani… chiar daca sunt exceptii fercite…
    sunt impotriva diferentlor mari de cultura.. de rasa… de nationalitate de religie…
    evident ca, in toate aceste domenii sunt cupluri care au ani multi la activ… dar asta nu ma face sa imi schimb parerea…
    si inca ceva f de pret… (dei pentru asta stiu ca voi fi catalogat, dar nu pot sa tac) la baza casatoriei trebuie sa fie dragsotea… si atat…
    da… cu barbatul divortat toata lumea este mai indulgenta… asta fiind o alta nedreptate a societatii

    Răspunde

  7. dana
    aug. 24, 2011 @ 03:13:19

    Nu cred ca diferenta de varsta dintre Ioana si Tari are vreo insemnatate. Mai degraba, neastamparul lui CPT, caracterul sau dificil (la care fac referire colegi din politica, parteneri de afaceri, subalterni, etc…). Si, nu in ultimul rand, $… (n-am tastat gresit :D)

    Răspunde

  8. Trackback: dan boanță dă fuga pentru america | freestyler
  9. oanaclara
    aug. 24, 2011 @ 04:59:30

    4 divorturi??? Inseamna ca EL are o problema, nu cele ce i-au fost neveste.

    Răspunde

  10. Diela
    aug. 24, 2011 @ 06:01:23

    pfoai, tu ai auzit această ştire peste 9 mări şi 9 ţări şi eu habar n-aveam aici loco!!

    Ţinând cont că fostul PM (citiţi, vă rog, prim ministru, nu altceva 😀 ) a fost fotomodel la viaţa lui, or fi leşinat duduile după el ca muştele şi el n-a avut ce face: le-a cules.

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      aug. 24, 2011 @ 08:46:03

      Pai nici eu n-am stiut, ieri m-am impiedicat de ea…….dar mi se pare…oaw!
      Adica – sa nu intelegi ca ma bucur, no way…..doar ca nu pricep……..de ce sa mai divortezi a nspea oara si de ce sa te re-re-re-casatoresti????

      Răspunde

  11. coolnewz / Ratatouille
    aug. 24, 2011 @ 07:59:37

    aiurea … nu-s iertati deloc! Barbatii trag cel mai mult! Sunt niste brute! 😀

    Răspunde

  12. DianaEmma
    aug. 24, 2011 @ 22:15:31

    Deci sunt total pe dinafară. 😆
    Nici nu știam de asta… trebuie să mă mai documentez monden. 😀

    E greu să duci o relație și așa. Dar să mai adaugi o presă care scoate la iveală fiecare gest, interpretează, scoate gunoiul de sub preș, te face să afli și ce nu vroiai să știi… unii se despart de gura lumii când lumea înseamnă nici 100 de persoane. D-apoi la câteva milioane…

    Răspunde

  13. Hapi. River_woman
    aug. 25, 2011 @ 09:06:35

    Da, dar ei stiu dinainte la ce presiune se supun….si sinceri sa fim…….eu cred ca isi cantaresc beneficiile initial, pana la urma fac parte din spectacolul propriei vieti….Si sigur ca atunci cand apar probleme „opinia publica ii desparte”, ea care pana atunci i-a facut eroi……..intre ghilimele……
    Da, asa sunt oamenii……..

    Răspunde

  14. Ciupanezul
    aug. 30, 2011 @ 07:12:38

    DECI asa ii trebuie. Bravo ei daca a luat initiativa. Si ar trebui tratati la fel.

    Daca vezi ca o femeie divorteaza toti sar, lasa ca a fost curva, saracul x iti dai seama?

    Dar nu ar spune i-a uite al dracu curvar ca l-a prins nevasta-sa cu aia si cu ailalta.

    Răspunde

  15. Hapi. River_woman
    aug. 30, 2011 @ 07:26:45

    :))))

    Răspunde

  16. Trackback: dan boanță dă fuga pentru america | DAP
  17. SomeOne
    ian. 10, 2012 @ 07:21:37

    nu stiu cum sa zic…
    cred ca „dragostea hormonala” care sta la baza casatoriei defineste drumul si capatul cuplului. dragostea care ar trebuii sa fie, cred ca e puternic alterata si aproape inexistenta. dar cred ca are ingrediente ca respectul si consideratie si incredere. daca astea sunt, nu cred ca mai intra in discutie nici un divort.
    nu cred ca societatea priveste diferit femeile decat barbatii divortati, pentru ca de fiecare data „celalalt e porc/scroafa”, celalt decat cel pe care-l cunoastem. si pana la urma chiar cred ca dragostea imblanzeste, si femeia e capabila de asa ceva in felul curat in care un barbat nu prea reuseste…
    nu se poate sa nu fi vazt „stiri de senzatie” in care un exemplar dintr-o specie de animal carnivor a fost „ocrotit” (ajutat) de un exemplar din alta specie care ar fi putut foarte bine sa-i fie pranz ,si atunci s-a schimbat ceva in perceptul carnivorului. asa ca nu stiu ce sa zic mai clar…, mai ales ca aci vorbeam de lumea animala, iar noi avem pretemtia (impresia) ca suntem superiori.
    si sunt de acord cu Ovi in privinta diferentelor mari de varsta…

    Răspunde

  18. Hapi. River_woman
    ian. 10, 2012 @ 11:45:06

    Da, e bine punctat aspectul asta : de fiecare data e de vina cel pe care nu il cunoastem. NU prietenul sau prietena noastra 🙂
    Si nici noi insine nu suntem de vina :))) Imi amintesc de asta
    Eu niciodata nu pot fi de vina…
    Cand ploua sau e cerul innorat
    Si mor pe straturi florile-n gradina,
    Sa stii ca numai tu esti vinovat.

    Otilia Cazimir

    Răspunde

Lasă un comentariu