Coeur de lion sau swarovski?

E clar ca am ceva cu Swarovski -tot incerc sa gasesc ceva ce mi-ar putea inlocui obsesia .

Cu cateva saptamani in urma am vazut intr-o vitrina la Pandora  bratara asta ( nu vroiam intregul set, am nevoie de o bratara eleganta , atat)

Bratara „placata cu rodiu”  bucatele de acryl si swarovski ( adica sticla frumos fatetata). Mi-a placut mult cand am vazut-o in vitrina. Costa 75 euro bratara

Preferata mea este

asta de la Swarovski , costa 115 euro

Cum am decis intre cele doua? Cantarindu-le  cu privirea

Bratara de la Lion arata bestial in vitrina
De aproape, metalul este prost slefuit, arata de parca l-ar fi zgariat cineva cu o pila…..si doar e noua, made in Germany!!! Am intrebat-o pe doamna de la magazin cum se comporta la purtare frecventa si cum trebuie ingrijita .Ce garantie are?

Mi-a spus ca la dus trebuie data jos, nicio crema de corp de pe piele sa nu se atinga de ea, teoretic are garantie 2 ani dar practic daca o stric si o aduc inapoi cei de la firma o sa faca niste teste  sa vada daca crema de corp sau alta bazaconie a ajuns pe ea (!!!!) si atunci nu-mi vor  repara sau inlocui bratara. In soare sa nu stea mult, apa deloc pe ea si sa am grija ca se zgarie usor.

Dupa ce ca bratara arata deja harjonita, mi-a trecut pasiunea de a da 75 de euro pe un metal care s-ar putea colora la soare.

In schimb doamna de la Swarovski mi-a spus ca : este foarte rezistenta in ciuda faptului ca pare  finuta. O pot purta zilnic  dar (cand nu uit!!!) sa o dau jos la dus si sa nu dorm noaptea cu ea ca sa nu o agat. Nu are nimic ca ajunge crema , apa sau alte lichide pe ea, se spala si gata. Doi ani am garantie  si daca e nevoie, bratara e reparata fara sa se faca teste :).In plus  arata….perfect.

E clar ce am ales…………

13 comentarii (+add yours?)

  1. Nefersetty
    apr. 15, 2011 @ 15:34:24

    Ai ales-o pe aia frumoasa. 🙂

    Răspunde

  2. corina
    apr. 15, 2011 @ 16:12:36

    Sa o porti sanatoasa…e superba..fa si o poza sa te vedem cu ea pe mana:))Pupici

    Răspunde

  3. Hapi. River_woman
    apr. 15, 2011 @ 17:11:09

    Merci Nefe 🙂
    Cori, multumesc dar Hapi nu se pozeaza………E ca un vampir care nu iese in poze………

    Răspunde

  4. Nefersetty
    apr. 15, 2011 @ 17:15:49

    M-am uitat acum la poza marita. E mai mult decat frumoasa, e superba. Cealalta nu-mi place absolut deloc din cauza ca are toate culorile alea in ea. Daca pietricelele sau ce sunt alea erau toate de o singura culoare ( indiferent care) ar mai merge dar nu curcubeul ala.

    Răspunde

  5. Mihaela
    apr. 16, 2011 @ 09:23:01

    Este superba bratara de la Swarovski; a fost preferata mea de cand am vazut ambele poze, inainte sa citesc articolul. Sa o porti cu placere!

    Răspunde

  6. coolnewz
    apr. 16, 2011 @ 20:26:31

    Acuma, pe bune, sunt doua stiluri diferite. Mie imi plac amandoua:). Aia colorata, ptr ca e vesela si o poti pune cand esti imbracata cu ceva uni, ca sa mai faci niste jocuri de culoare. Cealalta, e mai eleganta si parca si mai sexi. Cu the little black dress e perfecta!

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      apr. 17, 2011 @ 07:24:53

      E adevarat ca sunt 2 stiluri diferite dar mie astea doua bratari mi-au placut si a trebuit sa aleg. In plus ma incapatanez sa port mai des swarovski, nu sunt genul care tine bijuteriile in cutie ca sa nu se strice 🙂
      In plus bijuteria de la coeur de lion a cazut pentru ca NU e calitate. Tind sa cred ca daca o mai batea si o raza de soare ruginea pe loc

      Răspunde

  7. ralucaa
    iul. 11, 2011 @ 19:54:38

    am primit cadou o brosa Swarovski Crystal si o vand la jumate de pret sau chiar mai putin. am vazut ca iti plac bijuteriile de la ei .daca esti interesata ne putem vedea sa iti arat ce am. id: kiss_the_ice@yahoo.com

    Răspunde

  8. Hapi. River_woman
    iul. 12, 2011 @ 09:48:57

    Raluca , multumesc de oferta dar nu port brose.
    In plus ce imi place imi cumpar direct din magazin – pentru ca am garantie la ele.
    Dar incearca sa dai anunt in Piata sau pe un site de profil………

    Răspunde

  9. Trackback: Bijuterii handmade « Hapi. Riverwoman

Lasă un comentariu