10 mii de chestii altitudine

La aeroport un nene de la controlul de rigoroare mi-a spus să-mi dau și ” mărgele jos” că „or să sune”.Trecând cu vederea faptul ca instinctual i-as fi călcat  cu-n toc pe degetul mic de la picior pentru că a numit „mărgele” prețiosul meu colier din lemn – adus din Egipt, m-am conformat. Auzi, dragă- margele, zici că-s curcă și mă pregătesc de Thanksgivin.M-a descălțat , acum insinuează că bipăi din cauza cherestelei de la gât.Aștept să mă întrebe dacă am piercinguri

 De fiecare dată când zbor cu avionul ma dezhidratez ca o grisină.La aterizare, eu si sticla goală din rucsac suntem supte la mijloc . Deși sugativez cate un juma de litru de apă pe oră , am impresia că mi se colabează fiecare capilar. Si cum avionul nu aterizează la mine în curte asa cum am văzut pe Discovery la „real emergency” , mai trămbălim cufărul preț de trei ore si două trenuri schimbate.

Bine, trenul p-aci nu-i persAnal ca-n România, dar bagajul e la fel de greu si mie mi-e sete în continuu.

Pot să vă spun că la toaleta de pe aeroportul din  Cluj la terminalul de plecari muzicile sunt încântătoare. Si-acum în decembrie sunt colinzi de-alea de te prinde rușinea sa faci treburile pentru care te-ai prezentat.

Acum stăm în fotoliu, la căldurica,eu si streptococu aferent. El ,ancorat de o coardă vocală, eu suflând într-un ceai. Am auzit c-ar fi bine să-l beau fierbinte, dar limba mea n-a mai fost de acord dupa prima înghițitură.

Ce înseamă sintagma „îmi place sa călătoresc”..Va place drumul în sine , va simțiți ok? Eu nu prea. Un drum de peste 4 ore zburătăcioase mă transformă într-o păpușă voodoo .

Unde duc cărările voastre în luna decembrie?

46 comentarii (+add yours?)

  1. Tiberiu Orasanu
    dec. 03, 2011 @ 09:21:05

    Nu ştiu de ce dar, mie îmi place şi călătoria în sine (auto, bus, tren, avion) şi hoinăreala de la destinaţie (mai ales).
    Cît despre auto, aero şi gările noastre mă apucă amocul cînd mă gîndesc, bleah.

    Unde vom merge în acest decembrie? Eu sper că în Elveţia dar, mai avem un hop de trecut. Dacă nu, acasă că unde e mai bine decît acasă? 😀

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      dec. 03, 2011 @ 12:43:15

      Uf, eu sunt mereu coplesita de bagaje. Cel putin 25 de kile car cu mine….
      Elvetia – ma bucur de planurile voastre frumoase. Nu am fost niciodata, m-as duce dar nu iarna. Daca mergi, sa-mi povestesti despre vacutele mov si ciocolata 🙂

      Răspunde

  2. Nice
    dec. 03, 2011 @ 09:43:24

    Drumul in sine nu imi place, mai ales daca trebuie sa calatoresc cu avionul sau cu masina. Prefer trenul sau vaporul. Par ceva mai sigure si nu mi se face rau in ele. Daca as putea fi teleportata direct la destinatie ar fi ideal. 😛 Cat despre destinatiile lunii decembrie…sper sa fie cat mai exotice, m-am cam saturat de frig. 😀 Si mai sper sa nu fie doar virtuale. :))

    Răspunde

  3. INTJ
    dec. 03, 2011 @ 10:15:04

    d.p.m.d.v. orice calatorie e frumoasa atunci cand doar asta faci: calatoresti. da’ vine in viata o vreme in care nu mai poti si nici nu mai vrei sa limitezi totul doar la atat … si atunci renunti in favoarea altor chestii, mult mai importante/complexe/intregi.

    oricat de cliseic suna: cea mai interesanta „destinatie” si „peisajul” cel mai frumos … e chiar aici, langa mine. de ce-as mai pleca?

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      dec. 03, 2011 @ 12:47:17

      Poate ca sunt si calatorii pe care le facem pentru ca nu avem de ales.
      Ca atunci cand lucrezi pentru doua firme , in doua tari……Sigur ca daca ne gandim doar la calatoriile de placere totul pare mai idilic

      Răspunde

      • INTJ
        dec. 03, 2011 @ 13:37:33

        calatoria in interes de serviciu … se numeste naveta. 😀

      • Hapi. River_woman
        dec. 03, 2011 @ 14:53:48

        Adica daca merg de 8-9 ori pe an in tara sa rezolv diverse se cheama ca fac naveta ? 😀

      • INTJ
        dec. 03, 2011 @ 15:06:02

        conform DEX avem:

        NAVÉTĂ1, navete, s. f. 1. Instrument de forma unui ac lung cu care se lucrează plase, fileuri. 2. Parcurgerea de către o persoană a unui drum dus și întors, cu regularitate, de obicei între două localități (relativ apropiate). A face naveta.

      • Hapi. River_woman
        dec. 04, 2011 @ 18:21:50

        Exact….cu regularitate.
        Ori drumurile mele sunt mai degraba randomizate. Nu, nu fac naveta 🙂

  4. yousef59
    dec. 03, 2011 @ 10:51:15

    …nu calatoria in sine ci gandul la destinatie ma face sa ma simt OK…altfel ,pe la mii de metri altitudine nu ma simt confortabil…cred ca mi se trage din urma de o aterizare nu prea reusita pe aeroportul din Beirut…in acest decembrie nu calatorim… 🙂

    Răspunde

  5. Hapi. River_woman
    dec. 03, 2011 @ 12:49:49

    Adica chilotul v-a scuturat pe aeroportul din Beirut? Si chilotii de pe Wizz Air mai faceau asta la Cluj pentru ca pista era scurta, Acu au lungit-o iar dansii (care de cand calatoresc eu se numesc constant Levente si Sandor ) aterizeaza mai linut.

    Răspunde

    • yousef59
      dec. 04, 2011 @ 12:53:55

      Stii,am ajuns acolo noaptea…scuturati foarte bine…nu se vedea decat o limba de pamant si apa neagra ca smoala…era doar escala…calatorii pentru Ro nu au coborat niciunul,cu toate ca am stat ceva…eu il aveam pe Copy in brate,avea 2 ani si plangea continuu…”chilotii” au coborat …aveau priviri ingrijorate.Anul trecut in ianuarie la scurt timp dupa ce a decolat,un avion s-a prabusit in Mediterana…
      Aceleasi riscuri sunt si in calatoriile terestre,navale…dar e un sentiment diferit la inaltime…Am mai calatorit dar fara escala 🙂

      Răspunde

      • Hapi. River_woman
        dec. 04, 2011 @ 18:20:50

        Imi amintesc de avionul prabusit in mediterana. Daca nu ma insel, era o aeronava destul de veche….
        Bine ca au nimerit pista, Yousef 🙂 Lasand gluma la o parte,per total, zborul cu avionul e printre cele mai sigure mijloace de transport din cate stiu . Statistic – raportat la incidentele care apar
        Bine….si mie mi-ar place sa ma duc cu vaporul de la bucuresti in Cairo dar e cam greu 😀

  6. Torden
    dec. 03, 2011 @ 14:01:09

    :)))
    Dupa cum spuneam, imi place umorul tau 😛
    Cat despre mine… deocamdata nu m-a dus nicaieri. Sa vad zilele care urmeaza 😛

    Răspunde

  7. DianaEmma
    dec. 03, 2011 @ 14:35:40

    Păi mă duc la mama… offf… ce mă „încântă” alea 8 ore cu trenul, două trenuri… căldura și aglomerația din accelerat (de multe ori mă enervez și îmi iau la clasa întâi)… pentru că ei consideră că e normal ca la drum de 400 de km să bage vagoane care în străinătate se folosesc să ducă oamenii dimineața la muncă (adică maxim o geantă de mână)… pentru că românii sunt români și nu pot merge acasă cu strictul necesar, trebuie să ia 2 dulapuri de genți… pentru că unii insistă să care mâncare de acasă care se împute de la căldură (mamele românce mai bine ar da bani la studenți decât oala de sarmale, că poate îi mai paște pe urmă și o toxiinfecție)… apoi personalul înghețat și pustiu… la întoarcere așteptat în gară înghețând o oră să schimb trenul…

    Dus-întors… mai du-te la începutul lui noiembrie la munte, mai du-te și de Crăciun la mama și de revelion undeva… la mine decembrie e numai drumuri. 😆

    Răspunde

  8. Hapi. River_woman
    dec. 03, 2011 @ 15:00:23

    Pe undeva sunt frumoase drumurile astea, Dianna. Sau poate ca apropierea Craciunului,le face asa. Daca ai avea noroc de o companie placuta, amuzanta, ar trece nesperat de repede
    Ai vazut tu romani fara bagaje in tren in apropierea sarbatorilor? Pai nu se cade asa ceva

    Am observat chestiunea ciudata la trenurile noastre : ori e sauna in vagon – deci pur si simplu iti vine sa stai in sutien, nu poti respira, te paleste caldura sufocanta in fata – ori e rece si scoti aburu pe nas. Nu stiu, mediu nu se poate?
    Pe mine m-ar durea capul 8 ore in caldura aia teribila.

    Răspunde

    • DianaEmma
      dec. 03, 2011 @ 15:53:18

      De unde știi că nu am parte de o companie plăcută, amuzantă, etc?
      Eu de fiecare dată mă duc minim cu o persoană la mama. 😆
      De unde presupunerea asta că aș fi o călătoare singuratică? 😀

      La noi în trenuri se blochează căldura fie la minim, fie la maxim. Din păcate, dacă se lasă la liber, apar stricăciuni din pricina unor călători care dacă nu umblă, dar nu strică o priză, nu rup un scaun, nu se simt bine.

      Răspunde

      • Hapi. River_woman
        dec. 03, 2011 @ 17:27:28

        „Ma duc la mama” e la singular
        In plus esti cam rautacioasa cateodata si nu m-am gandit ca cineva ti-ar tine companie pe tren 8 ore 😀 Deci presupunerea e din….aparente
        Care stiu, insealaaaa :))))

      • DianaEmma
        dec. 03, 2011 @ 17:45:06

        Păi mă duc la mama că ai întrebat de mine.
        Nu ai întrebat de fratele meu, de exemplu, ca să spun că noi ne ducem la mama.
        Sau alții vin cu mine, dar nu se duc la mama; se duc la mamele lor, la soacre, la nurori, la prieteni, la bunici, la unchi, la mătuși etc.

        Eu nu sunt răutăcioasă; rar sunt. În general sunt francă și am o părere diferită decât a altora. Dacă se interpretează ca răutate, e problema fiecăruia. Dar
        În general am în jurul meu oameni la fel de caracterizați de franchețe ca și mine (sau mai rău) și pentru ei nu e observabilă asta. Sau din fericire ei reușesc să vadă cine sunt eu cu adevărat și nu văd răutăcisme unde nu sunt.
        În general cred că sunt o companie destul de plăcută… totuși unii m-au suportat și două zile la drum și nu am auzit să se plângă. 😀
        Și pentru mine e ciudat; de pildă și tu și alții mă percepeți un pic răutăcioasă, dar în realitate cunoscuții mă privesc ca o persoană mult prea bună decât este legal. 😆 Bineînțeles, adevărul este undeva la mijloc.

        Și dacă se întrevede ceva din răspunsul ăsta, recunosc că m-a deranjat faza cu răutăcioasa. 😀 Sincer, pot să mă comport și răutăcios, să fiu scorpie. Dar încă nu mi-am scos colții pe bloguri. Și mi s-au dat ocazii.

      • Hapi. River_woman
        dec. 03, 2011 @ 17:52:53

        N-am intentionat sa te supar , as fi facut-o mai demult cand ai facut un comentariu sarcastic vis a vis de zodia mea:)
        Nici nu insinuez ca esti o persoana rautacioasa in realitate. Numai ca pe blog, asa pari CATEODATA. Dar cred ca stii asta si probabil ca te amuza ideea
        Oricum – daca credeam ca esti scorpie si ca franchetea ta e de fapt „sange rau” nu cred ca ne-am mai fi vizitat reciproc.
        Si nu e cazul……de data asta chiar am vrut sa am umor, numai ca nu m-ai inteles 😀

      • DianaEmma
        dec. 04, 2011 @ 19:18:22

        A… îmi amintesc faza aia.
        Comentariul nu s-a vrut sarcastic.
        Și în nici un caz nu era adresa ție. Era o generalizare care permite numeroase excepții.
        Generalizare făcută pentru că, mama tuturor coincidențelor, pești negativi am întâlnit de la cazuri personale (prietene care nu doar m-au mințit, m-au și călcat în picioare în moduri inimaginabile), la cazuri exterioare (bărbați pești care nu s-au mulțumit doar să plece cu cea mai bună prietenă a soției, au considerat că e normal să vrea și casa, că fosta soție și copiii se descurcau cumva pe străzi, pe undeva).
        Recunosc, ades mi se interpretează ca fiind adresate persoanei respective… dar chiar sunt generalizări și nu mă gândesc să atingă pe cineva anume. Însă după aia lumea nu prea stă să asculte explicații.
        Nu sunt genul de persoană care să înceapă cu „cineva bla-bla-bla”, spun direct.

        Și oricum, dincolo de coincidențe, eu nu prea cred în horoscop (cred că perioada din an în care te naști influențează, în sensul că una e să te dezvolți intrauterin pe frig iarna și alta la dogoare vara, ceva influențe sunt și în alimentație, chiar dacă mici acum că nu mai mănâncă mamele sezonier) și tratez subiectul ăsta glumeț, uneori la mișto, generalizând (păi dacă horoscopul generalizează, de ce să nu o fac și eu 😆 ).
        Nu de alta, dar coincidență sau nu, majoritatea femeilor din zodia fecioară pe care le cunosc eu, au cam rămas bătrâne și singure și acre și răutăcioase nevoie mare. Și nu știi când mă pocnește și pe mine un blestem și îmi mor toți pretendenții. 😆
        Oamenii sunt mai mult decât o zodie. 🙂

      • Hapi. River_woman
        dec. 05, 2011 @ 09:07:04

        Am inteles ca acel comentariu nu mi se adresa mie de aceea nici nu m-am suparat. Si oricum faptul ca o persoana crede in ceva anume – nu inseamna ca acel „ceva” are echivalent in realitate
        De exemplu: faptul ca eu cred in Dumnezeu din punct de vedere al ortodoxiei nu inseamna ca Allahul religiei musulmane este „intemeiat” pe o scriere falsa

        Totusi – spui ca nu prea crezi in horoscop si apoi iti amintesti ca prietenele care te-au tradat, care si-au tradat sotii, etc, au fost pesti.Deci le-ai analizat prin prisma zodiei. De ce nu spui ca au fost blonde sau brunete sau ca numele lor incepea cu litera B ? :))) Mi se pare usor inconsecvent
        Uite, eu stiu data de nastere a prietenilor, cunostintelor dar habar nu am in ce zodie sunt.

      • DianaEmma
        dec. 05, 2011 @ 20:52:28

        Nu știu de ce, dar la persoanele alea mi-a sărit în cap zodia, că dacă mă scormonesc pot găsi și exemplare pozitive ale zodiei, dar probabil nu am reținut zodia (e ciudat la mine că la unii rețin fix, iar la alții deloc).

        Acum… subiectul ăla era zodii. Am niște constatări statistice (nu prea valabile că eu nu știu chiar multă lume, ca la faza cu peștii… adică… trebuie să ai o bază de date consistentă să construiești un model realist)… îmi rămân în minte niște modele, chiar dacă în mod conștient realizez că nu e bine. De pildă, plecând spre alte domenii, aș găsi și alte „generalizări” personale. Alea pe care le conștientizez, că cine știe ce mama decimării e la mine în subconștient.
        Dar în general nu „aleg” oamenii pe baza asta; până ajung să aflu cuiva zodia… eu am avut situații în care mi-am dat seama că o prietenă are ochii verzi după doi ani (și apropo de relația asta, eu am întâlnit doar persoane cu ochi verzi sincere, nu vorba proverbului)

  9. Aliceee Traveler
    dec. 03, 2011 @ 16:45:32

    Mie imi place sa calatoresc cu autocarul si cu masina. Cu trenul daca e pana in 8 ore. Cu avionul deloc! :))
    Pt decembrie in principiu intoarcerea in Romania va fi singura calatorie, apoi la anu om vedea :). Sper la ceva nou 🙂

    Răspunde

  10. Peter
    dec. 03, 2011 @ 17:17:34

    Controalele de la aeroport mă enervează şi pe mine. Am apucat să învăţ ce am şi ce n-am voie, şi parcă merge mai uşor. Cel mai mult mă enervează însă restricţiile pentru fumat (ce să-i fac, ăsta-i viciul…). Ţin minte cabinuţele ălea pentru fumători, în care – culmea – am făcut odată cunoştinţă cu un actual colaborator 😀 )
    Nu dau pe-afară de plăcere când trebuie să fac câte o deplasare, mai ales dacă e din mai multe bucăţi şi trebuie să pierd vremea pe cine ştie pe unde, până la următorul avion.

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      dec. 03, 2011 @ 17:30:16

      In aeroportul din Cluj au facut ghereta din aceea de sticla, se poate fuma si dupa ce ai facut checkingul :))) Asa ca euplus pachetul de Vogue am fost multumite
      Odata ajunsa in Germania , dupa vechiul obicei- nu am mai fumat deloc
      Imi amintesc ca pe aeroportul din Sharm el Sheikh in Egipt se fuma la preluarea bagajelor :))))

      Răspunde

  11. Peter
    dec. 04, 2011 @ 08:42:06

    La Cluj n-am fost niciodată cu avionul, ci numai cu trenul, nici n-am văzut aeroportul până acum. În Egipt n-am ajuns (şi nici nu cred că voi ajunge, că nu prea am treabă pe acolo). 🙂

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      dec. 04, 2011 @ 18:17:40

      Aeroportul din Cluj s-a schimbat mult in ultimii 3 ani, era o ghereta si acum arata foarte bine 🙂 Ma bucur pentru aceasta mica evolutie, ei bine, recunosc ca angajatii mai au mult de lucru la capitolul formare si relatii cu clientii . (Multi)Sunt obraznici, impertinenti si uita ca rolul lor e printre altele – confortul pasagerilor si bunul mers per total.Inteleg ca probabil n-au avut de unde sa invete si poate ca va mai trece timp pana se vor cizela.
      Dar cladirea e de laudat 🙂

      Nu spune ca „n-ai treaba prin Egipt” Egiptul e frumos, fermecat si in ultimul timp am vazut oferte foarte bune din Romania. Asa ca devine din ce in ce mai accesibil…….

      Răspunde

  12. Trackback: Dorinte de Craciun | Wish of Love. Summer Love
  13. coolnewz/Ratatouille
    dec. 05, 2011 @ 08:26:57

    imi place drumul in sine daca e vorba de drumuri lungi 🙂 Si eu ma usuc in avioane, ma ustura nasul de mor!

    Răspunde

  14. Orry
    dec. 05, 2011 @ 15:06:54

    imi place sa calatoresc oricum si oriunde! Dar as prefera sa ma pun la nani seara iar dimineata sa ma trezesc acolo! Asa ar fi cel mai fain!

    Dar…. luna asta nu plec nicaieri. Raman acasa, langa bradut si langa bebita abea sosita in lume!

    Zi faina!

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      dec. 05, 2011 @ 15:17:16

      Deci nu numai eu mi-as dori sa dorm si sa ma trezesc la destinatie 🙂
      Am vazut poza, bebitza ta e minunata iar tu pari foarte fericita. Si banuiesc ca chiar esti 🙂
      O dupa-amiaza placuta (aici in curand apune soarele)

      Răspunde

  15. Mihaela
    dec. 06, 2011 @ 09:45:06

    Drumul cu avionul mie imi place. As calatori oricum, mai putin cu autocarul (dar daca trebuie, il accept si pe asta).
    In decembrie deja ai vazut unde am ajuns…pe Bucegi si la Brasov. In alta parte nu cred ca mai plecam, vreau sa pastrez banii pentru sarbatori.

    Răspunde

  16. Diela
    dec. 06, 2011 @ 09:48:52

    mie îmi place şi drumul în sine, făcut cel mai adesea cu maşina
    atunci pot asculta muzică fără alte activităţi disturbatoare, pot medita la nemurirea sufletului şi durabilitatea planetei

    în decembrie voi sta pe lângă bătătura
    dacă va fi tăpada, bătătura va cuprinde şi pârtiile din zonă

    Răspunde

  17. Hapi. River_woman
    dec. 06, 2011 @ 10:25:51

    Cu masina 2-3 ore imi place si mie. Si cu trenul daca nu e acceleratul Iasi – Timisoara.
    Imi place sa ascult muzica in masina, acum as asculta colinde…….Deocamdata nu avem masina, am lasat-o in tara pentru cateva luni, presupunem ca nu ne trebuie. O sa vedem cum ne descurcam. Partea buna e ca la birou nu trebuie sa ne deplasam cu masina, centrul e aproape…….Deocamdata nu-i simt lipsa

    Răspunde

  18. deea
    dec. 07, 2011 @ 20:45:54

    Vai pe mine m-a pipait un tip pe otopeni, si m-a descaltat si s-a uitat la mine cumva, de parca as arata a infractoare…si m-am simtit asa de aiurea, ca din toate tipele de acolo, numai pe mine m-a descaltat si pipait, dupa am aflat ca tipul pipaie tipi si tipele pipaie tipe, ca nu e voie altfel…am zburat si dimineata la rasarit, la apus, noaptea tarmurile grecesti sunt superbe, pe furtuna nebuna… imi place „drumul” cu avionul, cu masina dupa 3 ore daca nu faci oprire e obositor, iar cu trenul e f fain acum in studentie, ca altfel nu as merge (eram sa scriu as zbura) cu trenul:D

    Răspunde

    • Hapi. River_woman
      dec. 08, 2011 @ 10:59:15

      Asa…totusi n-am inteles de ce tipul te-a pipait, trebuia sa fie o femeie
      Numai in Romania am intalnit pipaiala asta sistematizata. Nu stiu de ce nu au paletele respective de verificare cu infrarosu -parca.Se trece peste brate, picioare., etc, nu mai e nevoie sa te buzunareasca si sa te descalte decat la numite cantitati de metal detectate la incaltaminte

      Răspunde

  19. Ciupanezul
    dec. 23, 2011 @ 08:41:35

    Sa vezi cum sunt 11 ore de zbor. 😀 MOOOOORI! La propriu. Si de fiecare data cand mai aruncam cate un ochi pe hublou sau cum se cheama ala si vedeam cum tremura aripile la Boeing mai umpleam cate o punga. Si stewardesa: „Sir, are you ok? Do you need something?” Si eu bagam si tura 2 in punga :))

    Răspunde

Lasă un comentariu