Despre de toate si nimic

Profesoara de romana m-a învățat ca orice textulet ar trebui sa aiba introducere, cuprins si incheiere dar nu sunt foarte inspirata azi. Asa ca încep cu „de toate-le”
Habar nu aveti cat de încantata sunt ca v-ati rupt din timp si ati venit mereu sa „ma” citiți si sa „ma” comentati. Asa ca nu-mi place ca atunci cand „dispar” o perioada sa va las cu ochii în soare.
Va anunt ca o sa fie cateva zile în care probabil nu voi posta nimic nou. Traficul nu ma intereseaza ( n-am idee cati vizitatori unici am) asa ca nu ma mai vizitati pana trantesc ceva nou 🙂
Intentionez ca „ceva noul” sa fie…..detalii picante despre extractia surubului din sinusul maxilar.O sa va scriu ce culoare aveau ochii d-lui doctor si daca asistenta a fost dragută cu mine

De aceea am închis comentariile la postări (in 24 de ore se inchid si la acesta). Pentru ca nu-mi place ca voi sa scrieti si eu sa nu va raspund – ca si cum mi-ar fi egal daca va exprimati o parere sau nu.
Oricum, astazi sunt încă prin zonă.
Iar cand o sa revin cu ceva nou, deschid comentariile pentru toate textele.

Si…cum e duminica voastra?

61 comentarii (+add yours?)

  1. camelia
    aug. 26, 2012 @ 09:42:34

    Uite, te citesc la cafeaua de duminică dimineaţa.
    … Profesoara de română te-a învăţat foarte bine. chiar ai introducere, cuprins şi încheiere 😉

    Răspunde

  2. niciodatasingura
    aug. 26, 2012 @ 09:44:26

    Duminica mea este toridă (peste 35 de grade Celsius), dar liniştită (deocamdată), cu multă muzică (veche)… Bine că există (şi) You Tube 🙂

    Răspunde

  3. salmi
    aug. 26, 2012 @ 09:54:47

    Scriu un raport de laborator, manac pranz imediat si iau vaporul spre scoala.

    Sunt sigura ca medicul va avea ochi albastri si asistenta te va tine de mana si te va mangaia sa nu te doara (cel putin asa a fost la mine la ultima inteventie chirurgicala pe care am avut-o, desi eram mai mult decat OK si nu simteam nimic).

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 26, 2012 @ 12:14:08

      Medicul meu are ochi verzi sau caprui cred, mana usoara si e foarte haios.
      Totusi, eu nu sunt usor de hipnotizat 😀
      Vaporul spre scoala zici. Duminica? 😦

      Răspunde

      • salmi
        aug. 26, 2012 @ 21:30:55

        Pai duminica, ca maine la 9 am scoala. Tot drumul e 6 ore. 3 cu vapor, o ora jumate asteptare la autobuz, o ora jumate drumul cu autobuzul. Vaporul circula o data pe zi, dupamasa, exceptie ziua de miercuri cand e unul si dimineata. Nu degeaba ma plang eu pe la cine asculta ;).

        Bafta maine, va fi bine. ❤

  4. Roberts
    aug. 26, 2012 @ 10:05:10

    duminica mea e prea…calduroasa. nimic nou:) toti suferim acum din cauza soarelui nemilos. in rest , nimic deosebit, mergem la cumparaturi, mancam fructe, plimbari prin parc sau la insula. spre seara, tv sau cititm ceva:) o duminica placuta tuturor!

    Răspunde

  5. Minnie
    aug. 26, 2012 @ 10:10:28

    Aici ploua si sunt 16 grade! Nu stiu la tine cum e dar oricum sper sa ai parte de un doctor cu „mana usoara” si de o asistenta ” ca un înger”
    Duminica frumoasa! (de miercurea viitoare sunt si eu „închisa ptr renovare”, schimbam bucataria)

    Răspunde

  6. tibi
    aug. 26, 2012 @ 10:39:47

    Nu trebuie să închizi comentariile numai pentru că nu ai timp să răspunzi.
    Vezi-ţi tu liniştită de ale tale şi revino cînd ai timp şi chef.
    N-ai de dat socoteală nimănui pentru felul în care îţi petreci timpul.
    O duminică minunată şi succes la ce ai de făcut! 🙂

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 26, 2012 @ 10:55:42

      Ba da, Tibi, am 🙂 Asa simt. Tocmai pentru ca m-am obisnuit cu un anumit gen de vizitatori – imi pasa de ei si unora le pasa de Hapi. Nu e o „obligatie” ci o placere sa ii anunt tocmai pentru scriu genul de articole care se citesc”la cafea”. Nu scriu pentru mine si nu scriu doar ce-mi trece mie prin cap si poate ca n-ar interesa pe nimeni.
      Personal, am si eu cateva bloguri pe care le citesc „la cafea” si sunt dezamagita cand intru 2-3-5 zile, o saptamana si nu mai gasesc nimic nou pentru ca autoarea scrie in alta parte sau e in concediu.
      Eu asa functionez…..
      Ultima data cand nu am intrat vreo saptamana au fost multe comentarii, erau si persoane care comentau prima data sau puneau intrebari la postari vechi. Neavand o continuitate, am decis ca e mai bine sa inchid.
      Asa lumea poate citi in voie din urma daca are chef …..

      Răspunde

      • tibi
        aug. 29, 2012 @ 00:10:54

        Lasă gura lumii slobodă, Hapi. 🙂
        Te aştept cu drag (la fel ca toţi cititorii şi comentatorii blogului tău), să revii atunci cînd vei dori. 🙂

  7. Roxx
    aug. 26, 2012 @ 11:01:59

    Eu tocmai ce m-am trezit din somnul de dupa-masa, am dormit ca un bebelus,am si balit pe perna:D. Mult noroc la doctor si sanatate…

    Răspunde

  8. Mwb Romania
    aug. 26, 2012 @ 11:50:50

    Offtopic!
    Buna ziua, am bucuria si placerea sa va anunt ca blogul dumneavoastra a fost premiat de catre MWB, in cadrul editiei Premiilor MWB, luna august 2012!
    Blogul dumneavoastra a fost recomandat de catre un autor MWB, pentru valoarea, pasiunea, imaginatia, creativitatea, originalitatea si talentul de care ati dat dovada prin scrierile publicate!
    Gasiti mai multe detalii pe urmatoarea pagina:
    http://www.mostwantedblog.org/2012/08/26/premiile-mwb-august-2012/

    Răspunde

  9. blueroses
    aug. 26, 2012 @ 12:26:48

    Cand am vazut partea cu ‘lipsesc cateva zile’ m-am gandit sa-ti urez concediu placut sau ceva de genul acesta. Dar asa, hai sa-ti urez mult curaj si succes cu operatiunea surubul si sa te intorci sanatoasa si vesela.
    PS Felicitari pentru premiul de mai sus :))

    Răspunde

  10. adelinailiescu
    aug. 26, 2012 @ 12:32:11

    Parca suntem pasari migratoare, cand plecam, plecam in stol, din diferite motive.Nici eu nu stiu daca o sa am net la pensiunea unde o sa stau o saptamana.Sanatate iti doresc, vise frumoase sub anestezie si sa ne arati corpul delict intr-o poza.Ce de o sa mai avem de povestit peste o saptamana! Bafta, pana la viitoarea „barfa”!

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 26, 2012 @ 12:54:32

      Merci Adriana, dar singura anestezia va fi locala si o sa stau gura casca pana termina si-o sa ma uit la instrumente si-o sa le ascult povestile.
      Nici macar un coctail de-ala trendy nu primesc daca n-am vrut sa merg la spital 😀 (ci la privat)
      Concediu placut!

      Răspunde

      • adelinailiescu
        aug. 26, 2012 @ 13:03:25

        In cazul asta ar fi trebuit sa deseneze si ei niste oi pe pereti, sa ai ce numara, sau desene aproape identice intre care sa gasesti diferente.Si sa-ti zica, ca daca gasesti 50 ,operatia e grati:s))

      • Hapi
        aug. 26, 2012 @ 13:11:01

        Unde mai pui ca extragerea e in premiera pentru acel medic (si pt altii de altfel ca nu oricine isi poate introduce chestii in sinusuri:D )

  11. Peter
    aug. 26, 2012 @ 12:46:11

    Dacă dai de vreo asistenţă drăguţă, musai să ne povesteşti! 😀

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 26, 2012 @ 12:55:36

      Daca nu-i draguta oricum va povestesc si-i zic si numele 😀
      Glumesc. Poa sa fie oricum, sa-si faca treaba , nu-mi trebuie sa ma bibileasca 🙂

      Răspunde

  12. 12cygnes
    aug. 26, 2012 @ 13:13:51

    Succes!Vezi,daca aveai noroc si cadea,asa,ca un sterilet vara……….Unii sufera si altii fac glume.Nu-i corect.

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 26, 2012 @ 15:37:34

      Cygnes, dac-ai stii cat m-am gandit la asta 🙂 Sa iese singur 😀
      Am citit in literatura de specialitate despre 5 cazuri- nu era vorba de romania . Din cei 5, 2 le-au eliminat „fiziologic” M-ar fi scutit de o gramada de neplaceri

      Răspunde

  13. Rolling Ideas
    aug. 26, 2012 @ 13:40:18

    Duminica mea e hot, super hot. Si pt prima data am mancat inghetata in pepene galben. Daca la pireu de castane n-ai venit, poate vii la asta 😉

    Răspunde

  14. Rolling Ideas
    aug. 26, 2012 @ 13:42:57

    Iti urez sa scapi usor de surubul ala buclucas

    Răspunde

  15. Crina
    aug. 26, 2012 @ 14:00:57

    Hapi chiar daca nu-ti va fi usor 😦
    sunt sigura ca vei reusi sa ne faci sa zambim ..ne-ai cam ” obisnuit tu ” iti tin pumni stransi iti doresc sa treci cu bine peste operati asta ..daca nu e dragut doctorul ” musca-i manuta ( chiar daca are ochii albastrii !!!! Te puuuupppp:)

    Răspunde

  16. mixy
    aug. 26, 2012 @ 14:07:02

    ok, aştept veşti.
    Duminica mea e 42 grade afară, 34 în casă, ascult muzică şi, în aşteptarea codului galben de furtuni, caut căţeaua pe sub Maria să o răcoresc cu o cană de apă, după cum m-ai sfătuit 😉

    Răspunde

  17. cojocarii
    aug. 26, 2012 @ 14:11:07

    Auch! Ma doare prin simpatie! Sa „scapi” repede si fara dureri.

    Răspunde

  18. Cristina F.
    aug. 26, 2012 @ 14:21:08

    Buna Hapi. Felicitari pentru premiu, il si meriti ca mereu vad lume ca te citeste si comenteaza, deci ne placi :). Cineva spunea ca nu trebuie sa dai explicatii de ce pleci si asa si este, doar ca eu iti multumesc pentru asta si iti spun si de ce. Eu cum incep ziua citesc ce ai scris tu si as fi fost tare surprinsa daca nu mai vedeam nimic cateva zile si nu stiam de ce. Multa bafta si recuperare usoara cu implantul!

    Răspunde

  19. Rolling Ideas
    aug. 26, 2012 @ 15:51:35

    de asta exista varianta abonarii – primesti mail cand s-a scris ceva nou

    Răspunde

  20. Mihaela Anghel (@MihaelaAnghel)
    aug. 26, 2012 @ 17:50:50

    Chiar voiam sa las un comentariu la articolul precedent si nu intelegeam de ce nu se poate. 🙂
    Asteptam atunci sa revii…
    Eu lucrez de zor de vineri, toata ziua, de aceea nici n-am avut timp sa las un comentariu la acel articol in timp util. 🙂 Acum fac o pauza ca ma dor ochii, am stat toata ziua cu fata in calculator. Dar vine ea si vacanta…urmatoarea adica, cea care va fi mai relaxanta, sper eu, si mai deosebita. 🙂

    Răspunde

  21. babymanager
    aug. 26, 2012 @ 18:48:18

    Extracţie uşoară! 🙂 Ai grijă de tine!

    Răspunde

  22. 9
    aug. 26, 2012 @ 19:37:46

    Te aşteptăm să revii sănătoasă. 🙂

    Răspunde

  23. federova
    aug. 26, 2012 @ 20:04:27

    Off hapi, sper sa scapi cu bine si sa nu simti nimic din ce o sa-ti faca dr. In timpul ala in care o sa stai cu ochii in tavan joaca-te cu degetele de la maini si de la picioare concentrandu-te pe miscari. Eu asa fac cand mi-e frica la stoma si pe bune ca functioneaza. Asta m-a invatat o asistenta indiana :D.
    Am emotii pentru tine…
    A fost o duminica placuta dar acum o sa pic franta, m-a plimbat al meu in cateva mall-uri si tot n-am gasit ce voia :)).
    Te imbratisez! :*

    Răspunde

  24. coco
    aug. 27, 2012 @ 07:10:42

    io di ce nu pot sa comentez la bambusa aia ? ??? nu-mi apare asta cu lasa un raspuns…las..na…niste bale p-aci !

    Răspunde

  25. coco
    aug. 27, 2012 @ 07:12:30

    scuze :))..m-am repezit cu parul…si apoi am citit de ce…!!! 🙂

    Răspunde

  26. Gabitelu
    aug. 27, 2012 @ 07:22:13

    multa sanatate! Stiu ca poate suna a zicere de baba, dar.. nah, asa e 🙂
    inca ma trec frisoane cand aud de chestii medicale…
    sunt asa de marmelada la fazele astea… 😀

    Răspunde

  27. ellyweiss
    aug. 27, 2012 @ 07:31:11

    Duminica mea e …luni :))
    N-am avut timp in weekend nici sa respir. Abia sa-mi pregatesc articolele pentru HW! si Povestea parfumata. Si niste foto cu flori ca prea erau frumoase si era pacat sa nu le vada lumile 🙂
    Am incercat sa vad ce se intampla la articolul precedent de nu pot lasa comm-uri…acu’ am priceput. 🙂
    Ma ingrozeste operatiunea pe care trebuie s-o ai la nas… Nu cred ca as putea suporta interventii la nas. Bine, asa zic acum, ca n-am probleme, dar cine stie!?!
    Ma gandesc cum mi-ar fi mie…si ca ai nevoie de ceva incurajari. Fie si virtuale.
    Trebuie sa fie bine. Iti tin pumnii!

    Răspunde

  28. Ioana
    aug. 27, 2012 @ 07:41:13

    E trecut de duminica,insa abia te astept sa revii! Iti urez bafta si sa-ti fie bine!
    Trece repede si o sa radem de momentele astea 🙂

    Răspunde

  29. coolnewz/Ratatouille
    aug. 27, 2012 @ 08:09:33

    păi poate lumea vrea să comenteze și așa … fără să răspunzi tu! Își mai răspund unii altora … 😀

    Răspunde

  30. vienela
    aug. 27, 2012 @ 09:13:54

    Nu inchide comentariile. Are dreptate Rata, poate vrem sa vorbim intre noi… ce treaba ai tu? Treaba ta zilele astea este sa fii relaxata, sa te ingrijesti si sa te uiti in ochii doctorului.
    Succes! Iti tin pumnii!!!

    Răspunde

    • Intuneric
      aug. 27, 2012 @ 09:22:40

      Subscriu.
      Tocmai mi-ai cenzurat dreptul la replica privind fantezia cu pestii de peeling. 😀

      P.S. On-topic: Cel putin pe unii nu ne lasi cu ochii in soare. Ci in norii care tind sa acopere Romania mai ceva decat codul galben.

      Răspunde

  31. carmenfortis
    aug. 27, 2012 @ 09:23:56

    Duminica a trecut repede, nici nu mi-am dat seama de existenta acestei zile pe moment, doar m-am trezit ca azi este luni.
    Iti doresc multa sanatate si refacere completa !

    Cu drag,
    Petit

    Răspunde

  32. irealia
    aug. 28, 2012 @ 19:16:46

    Uh, ah! Sper c-ai depăşit momentul critic! Recuperare rapidă! 😉

    Răspunde

  33. paradisblonzesc
    aug. 29, 2012 @ 07:43:11

    nu le inchideee!!!! pe mine una nu ma deranjeaza absolut deloc daca nu-mi raspunzi! nah..fiecare om are o viata reala pe langa asta virtuala, asa ca te inteleg. ori raspunzi cand poti, ori nu 🙂
    sper sa ai o vacanta frumoasa,
    te pup si te astept pe aici 🙂

    Răspunde

  34. dias141
    sept. 03, 2012 @ 13:57:01

    Doamne ajuta !
    Din suflet, iti doresc tot binele!

    Răspunde

Lasă un comentariu