Singurul bărbat din viața mea……..

Poate sunt eu înșurubată invers dar nu e putin banal sa reciti poezia asta dupa ce treci asa de 30-40 Ice Age si-ai avut vreo doua casnicii si cate-un free love ocazional ca în piesa aia de la Depeche Mode ?

Da, e singurul barbat care face macaroane asa de bune. Care ti se adreseaza în pat cu niste cuvinte de-alea de ti s-ar ascunde si pisica în fundul lumii daca le-ar pricepe. Singurul care voteaza cu acelasi partid si care- o suporta pe prietenă-ta care te „obligă” sa strici bani pe toate prostiile de la mall. Singurul care ti-a spus Te iubesc dupa ce v-ati sexat si nu înainte.Singurul care mai coace cate-o papara, c-ăilalti treiștrei mergeau la aprozaru din colt sa-si ia bere pana curatai tu pestele de solzi .

Singurul de care-o sa-ti pese foarte mult pana fluturii din stomac îsi vor aminti unde sunt si se vor îneca repede si stupid în acidul gastric.

Apoi vei afla ca eventual fiecare dintre noi ……..e compatibil cu…….. si ca fiecare barbat pe care l-ai strans în brate si între coapse a fost SINGURUL .

Singurul barbat din viata ta va fi ăla care-ti va ramane alaturi cand toate cremele antirid nu-si vor mai face efectul si cand jumate din prietenele tale vor fi divortat măcar odata.

Valabil si pentru domni. Numai ca ultima axiomă se schimbă. N-am idee cum, poate îmi spuneti voi. Deci: singura femeie din viata unui barbat este aceea care / ?

Cred în suflete pereche. Cred cu tarie. Dar ele n-au legatura cu erotismul – sunt cele care raman dupa ce trec prietenii, parintii, bucuriile, viața. Poate c-o sa scriu despre suflete pereche într-o zi.

Si ca sa nu credeti ca nu sunt o fire romantica, uite ce va dedic 🙂

91 comentarii (+add yours?)

  1. shori
    sept. 11, 2012 @ 06:42:16

    Trebuie neaparat sa-mi schimb rutina diminetilor, ca nu se mai poate asa…tu si Mixy sunteti prea mult pentru sufletul meu amarat:) de azi inainte va citesc pe una dimineata si pe cealalta seara, ca altfel nu mai fac nimic toata ziua. Mixy m-a facut sa-mi aduc aminte de „vorba” lui tata, tu ma faci sa simt fluturii numai cand iti citesc postul, trebuie sa-mi mai si castig painea zilnica, mai fetelor…si acum parca nu-mi mai sta mintea la statistici :))

    Răspunde

  2. blueroses
    sept. 11, 2012 @ 06:47:04

    Vai, m-ai dat gata cu „fluturii din stomac îsi vor aminti unde sunt si se vor îneca repede si stupid în acidul gastric” si cu dedicatia cu Fara Zahar.
    Frumoasa definitia dragostei si a barbatului perfect – tre’ sa tin minte sa aplic teorema in practica 🙂
    O zi frumoasa si plina de dragoste!

    Răspunde

  3. Victoria Irina
    sept. 11, 2012 @ 06:52:57

    Ador stilul tau de a scrie 🙂
    Fluturi inecati :)) ……..

    Răspunde

  4. Minnie
    sept. 11, 2012 @ 06:58:58

    Mda, l-ai descris pe „sufletul meu pereche” perfect! Iti dai seama ce-a putut sa traga cu mine de 34 de ani? 🙂
    Si dedicatia nu e valabila ptr astia de afara… cica „It is not available in your country”
    Asa ca acum înteleg de ce s-au înecat fluturii……. 🙂

    Răspunde

  5. mixy
    sept. 11, 2012 @ 07:13:56

    chiar există bărbați care să trimită mâța-n fundul lumii ?!? :))

    Răspunde

  6. Gabitelu
    sept. 11, 2012 @ 07:15:52

    Chiar imi era dor de Fara Zahar :)) Si deabia astept sa citesc cuvintele tale despre sufletele pereche 🙂
    Stiu ca viata nu e chiar ca in filme, e uneori mai buna, alteori mai rea, dar ceva spus frumos, cum o faci tu cateodata, imi pica foarte bine dimneata 🙂

    Răspunde

  7. olisabela
    sept. 11, 2012 @ 07:18:31

    Foarte fain . ” Te iubesc dupa ce v-ati sexat si nu înainte. ” m-a amuzat teribil . XD

    Răspunde

  8. nexya
    sept. 11, 2012 @ 07:26:36

    Ma faci sa zambesc 🙂 Eu cred in iubire si povesti cu zane , normal ca visez , dar cred in suflete pereche ce se simt indiferent de distanta si pt care baza nu e deloc erotismul . Dar imi place ca esti romantica fara zahar 🙂
    P.S. eu vreau sa ne mai povestesti de bunica

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 11, 2012 @ 08:03:33

      E bine ca crezi Nexya! Si iti doresc sa se contureze in viata ta asa cum iti doresti!

      Răspunde

    • Lotus
      sept. 11, 2012 @ 08:33:12

      Lol (în varianta de ioi! unguresc). Aşa de rău a ajuns lumea de azi încât sufletele pereche sunt asociate cu relaţii care nu au la bază sexul?…

      Răspunde

      • nexya
        sept. 11, 2012 @ 11:16:13

        Daca iti intalnesti sufletul pereche si nu corescpunde varsta ? Eu am simtit asta pe pielea mea , ca e el , chiar daca il stiam de putin timp simteam ca ne stim de o viata , el cu 25 de ani mai mare decat mine . Vorbim si acum si ne leaga o iubire de nicaieri , habar nu am de unde vine 🙂

      • Lotus
        sept. 11, 2012 @ 11:33:51

        Foarte frumos. 🙂 Dar ce voiam să zic este că ar trebui ca şi relaţiile cu suflete nepereche să fie bazate pe iubire şi nu pe sex… Atât de rare au ajuns încât un suflet-pereche e acela „pt care baza nu e deloc erotismul”? Nu ar trebui să se aplice asta la toate relaţiile? 🙂 Zic şi eu, nu dau cu parul.

  9. camelia
    sept. 11, 2012 @ 07:33:39

    … Singura femeie din viaţa unui bărbat este aceea care poate accepta firesc că în acelaşi om convieţuiesc cu drepturi egale prietenul, iubitul, copilul, soţul, părintele.
    Asta, aşa, concis, că putem detalia, da’ văd că până acum numeni nu se bagă 😦

    Răspunde

  10. Ionut Pictoru
    sept. 11, 2012 @ 07:49:56

    bun asa… imi place… uite pe cineva care mai gandeste… normal 🙂

    Răspunde

  11. Lotus
    sept. 11, 2012 @ 08:36:33

    Panaceu împotriva dezamăgirilor.

    Răspunde

  12. Lady
    sept. 11, 2012 @ 09:04:45

    Eu astept articolul despre sufletele-pereche. Nu prea imi pot da cu parerea pentru ca nu am o experienta in ale iubirii asa de vasta. Sunt abia la inceput.
    Referitor la compatibilitatea cu 20.000 de oameni, pai atunci inseamna ca nu mai este bataie pe barbati!!
    Femei, sunt barbati destui! Va rooog, nu va impingeti si asteptati pana va vine randul. ;))

    Răspunde

  13. PersonalitateAutentica
    sept. 11, 2012 @ 09:06:23

    cu inceputul sau sfarsitul ?
    hai cu mijlocul..:))
    e interesanta viziunea ta..cu sufletele pereche…m-am intrebat de n ori daca exista chestia asta sau e doar dorinta omului, femeii in special de a crede astfel in vesnicia amorului cu fat frumosul ei?????????????????????!
    deocamdata inca nu am raspuns la aceasta intrebare…sa mor si apoi va spun..:))
    cat despre melodie..apoi melodie e teribil de grozava!!!

    Răspunde

  14. Max
    sept. 11, 2012 @ 09:22:21

    Şi dacă ai fi o fire romantică s-ar dărâma cerul?
    Şi eu cred în acelaşi lucru. Iar cu trecerea anilor, credinţa s-a întărit.

    Răspunde

  15. babymanager
    sept. 11, 2012 @ 09:33:08

    Ce cu picioarele pe pământ eşti tu! Ştiu eu vreo trei domniţe ce ar fi deranjate rău de atitudinea ta :). Poate scris şi despre sufletul pereche. Eu cred că există dar nu trebuie neapărat să fie şi cel ma compatibil cu tine.

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 11, 2012 @ 14:30:38

      Trimite-le incoace sa ne luam la tranta 🙂
      De fapt eu nu am impresia ca detin adevarul . Dar vad ca multa lume se regaseste in ceea ce spun despre iubiri 🙂 Si poate ca dau glas unora care n-au curaj sa se exprime….ceea ce e bine
      Astea sunt sentimentele lui Hapi, nu trebuie sa se incadreze majoritatea

      Răspunde

  16. Intuneric
    sept. 11, 2012 @ 09:36:16

    Si eu cred foarte tare in relatiile in care nu trebuie sa-i spui ca o iubesti – nici inainte, nici dupa sexare.

    Si mai cred ca nu exista doar o femeie (the one). Eu am intalnit deja o femeie, care m-a facut (in mare parte) cel ce sunt acum, insa nu cred ca asta e forma mea definitiva. Prin urmare, sunt absolut convins ca voi mai intalni o femeie.

    Ce nu inteleg eu este asta: ne place sa credem – iar unii dintre noi chiar reusesc sa puna in aplicare – ca avem ceva de invatat de la fiecare om cu care intram in contact. Atunci, daca suntem suma tuturor experientelor de care am avut parte, de ce trebuie sa reducem totul la un singur individ?

    Disclaimer. Comentariul meu nu are pretentia sa fie coerent. De felul meu, discutiile despre dragoste si suflete pereche i le-am pasat lui Eminescu.

    Răspunde

    • shori
      sept. 11, 2012 @ 10:07:46

      Reduci totul la un singur individ atunci cand l-ai intalnit pe ultimul (ultima). Se spune – si sunt total de acord – ca nu primul/prima conteaza, ci ultimul, cel pentru care ai renuntat la toti ceilalti, cel cu care mai ai ce vorbi si dupa ce se ineaca fluturii.

      Răspunde

    • Hapi
      sept. 11, 2012 @ 14:32:56

      Lucru asta nu-l inteleg nici eu….
      Pe de o parte suntem oarecum poligami, ne mai oprim, reluam maratonul si pe de alta parte crapam de gelozie cand ne insala partenerul. Deci sunt multe lucruri pe care nu le pricep si cu care nu-mi bat capul
      Dar oricum, ideea de suflete pereche e pura si frumoasa- chiar cred in ea cu tarie, asa cum cred in Dumnezeu 🙂

      Răspunde

  17. George Secareanu
    sept. 11, 2012 @ 09:42:04

    Mda, „all women’s problems begin with men”!
    De asta exista O furtuna, O nenorocire, O catastrofa, O etc. Hmmm! :))
    (ce sa zic si eu…)

    Răspunde

  18. dias141
    sept. 11, 2012 @ 10:07:42

    Am citit ceva ce mi-a placut mult dar care multora li-se pare utopie; vei sti cand iubesti (sau esti iubit) pe cineva cu adevarat atunci cand te rogi pt el/ea mai mult decat o faci pt sine. Asta inseamna suflete pereche pt mine. Si nu e zi in care sa nu-i multumesc celui de sus ca m-a binecuvantat sa simt si sa aud rugaciunea spusa pt mine si sa spun in gand sau cu voce tare rugaciunea mea pt omul meu.

    Răspunde

  19. salmi
    sept. 11, 2012 @ 10:20:45

    Si eu cred in suflete pereche. Cu tarie cred! (nu din aia lichida, parol!) 🙂

    singura femeie din viata unui barbat este aceea care…ii e suflet pereche, cum altfel?

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 11, 2012 @ 15:08:59

      Si eu cred cu tarie dar nu sunt convinsa ca sufletele pereche raman impreuna de-a lungul vietii……Insa cu siguranta se intalnesc cel putin odata !

      Răspunde

  20. INTJ
    sept. 11, 2012 @ 10:42:11

    Cred în suflete pereche. Cred cu tarie. Dar ele n-au legatura cu erotismul – sunt cele care raman dupa ce trec prietenii, parintii, bucuriile, viața.” … a crede inseamna a nu sti, ceea ce e ceva normal. grav devine abia atunci cand ne rezumam la asta limitandu-ne cu „mijloacele din dotare”. trist devine atunci cand incepem sa ne smulgem penele din aripile primite/mostenite … cand, ca „copii ai Domnului” (care iubeste miliarde la fel), ne declaram singuri urmasi handicapati psihic (fizicul, din perspectiva eternitatii, oricum nu conteaza). tragic devine atunci cand nu mai avem deloc pene si ne autosugestionam ca de fapt n-am zburat niciodata, ca totul a fost doar o iluzie.

    ps: stii, n-as fi comentat deoarece eu chiar vreau ca fiecare trebuie sa-si traiasca viata cum crede ca-i mai bine pentru sine … da’ daca excluzi erotismul nu vad cum poti avea acea „pereche” (mai ales in contexul credintei in divinitate).

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 11, 2012 @ 15:11:42

      Stiu ce inseamna a crede
      Si ma face fericita acest lucru. Imi implineste viata.
      Sper ca si tie iti implineste viata ceea ce STII 🙂

      Răspunde

      • INTJ
        sept. 11, 2012 @ 20:35:43

        eu nu am atacat credinta ci m-am referit strict la ideea de „suflet pereche” si (imho) am oferit niste idei asupra carora merita reflectat. parte buna la „a sti” e ca stii si ce nu stii … 😉

  21. carmenfortis
    sept. 11, 2012 @ 11:18:19

    „Singurul barbat din viata ta va fi ăla care-ti va ramane alaturi cand toate cremele antirid nu-si vor mai face efectul” – sunt de acord cu aceasta afirmatie.
    Din pacate (de obicei urasc cuvantul asta), gasesti foarte greu pe cineva care sa fie compatibil din toate punctele de vedere, care sa indeplineasca toate „cerintele” si care … sa ramana alaturi cand acele creme nu-si mai fac efectul, din aceste motive, nu, nu esti insurubata invers : gandesti, that makes the difference.
    Iti doresc o zi placuta si insorita in continuare ! 😀

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 11, 2012 @ 15:13:50

      Asa e , gasesti greu pe cineva care sa rezoneze si sa simta la fel pe o anumita perioada…..sa te poti baza pe acea persoana si sa nu-ti fie teama ca te lasa cand nu te astepti
      Dar nu e imposibil
      Trebuie sa inlaturi aparentele si sa vezi ce ramane………

      Răspunde

  22. convietuire
    sept. 11, 2012 @ 11:21:37

    Mi-ar fi placut sa-ntalnesc sufletul pereche… acela pe care frumos si adevarat il descrii tu…

    Răspunde

  23. coolnewz/Ratatouille
    sept. 11, 2012 @ 11:42:49

    ei, sa zicem ca acele creme antirid inca isi mai fac efectul si ca este prea departe sa ne gindim acolo! 🙂

    Răspunde

  24. adelinailiescu
    sept. 11, 2012 @ 11:54:20

    Frumos articol, m-ai facut sa suspin, si eu nu-s prea usor de induiosat :)) Am trecut de nunta de argint, deci stiu cum e cu barbatul perfect si sufletul pereche.DE cele mai multe ori nu suntem atenti la semne si trecem pe langa jumatatea ideala, cautam altceva, vrem mereu ceva nou, ne plictisim si iar cautam.Dar unii am avut noroc, ne-am oprit la timp la persoana potrivita.

    Răspunde

  25. Cristina F.
    sept. 11, 2012 @ 13:37:46

    Că bine zici! Mi-am adus aminte de o fază, dintr-un film parcă, : ceva de genul :
    -Hey, de ce nu vrei să ieși la întâlnire cu el, să luați cina?
    -Păi, vezi tu, eu sunt balanță, el e taur, astrele spun că nu ne potrivim.
    am râs cu lacrimi,sincer :)))

    Răspunde

  26. melanietoulouse
    sept. 11, 2012 @ 13:47:37

    Hi Hapi, I’m back!… 😉
    – – –
    @” singura femeie din viata unui barbat este aceea care / ?” – cea care-i e si prietena, iubita, amuzanta, atenta, afectuoasa, demonstrativa, care-i gateste felurile preferate si last, but not least: careia îi place sa faca dragoste, adica „de bonne composition”, fara toane… 🙂

    Cât despre riduri, cu anii ce trec, a fi frumoasa si-a arata bine, sexy, atragatoare nu-i doar o chestiune de vârsta de pe „bolentin”, ci de stare sufleteasca, deci de spirit… am zis! 😀
    – – –
    Sanatatate!

    Răspunde

  27. Lilly
    sept. 11, 2012 @ 17:16:21

    singurul barbat din viata mea e cel care ma poate iubi mai mult decat as putea eu 🙂

    Răspunde

  28. 12cygnes
    sept. 11, 2012 @ 17:54:52

    Soacra mea,mi-a zis odata:ehe,l-ai invatat prost,daca te imbolnavesti sau nu-i convine ceva ,,asta” te-arunca pe geam.
    Le zic la toti:
    -Fratilor,in ziua cand va este sila sa mergeti acasa,nu va mai duceti!
    Imi place ca-mi face masaj si nu stramba din nas ca pute mentolul,ca mananca ce gatesc si zice:
    -Sa-ti dea Dumnezeu sanatate!(si eu ma stric de ras si-i spun ca-i previzibil),ca duce rufele la uscator si la,naiba il vad toate cumetrele si-mi zic:da,da’pe dvs va ajuta si sotul………
    Imi place ca nu bea,nu MAI fumeaza,nu-mi tine contul,o iubeste pe mama si vorbesc la tel despre carti,ca nu ma taraste in vizita la prietenii lui sa ma intretin cu nevestele lor,in fine,am si-o lista cu nu-mi place,da’daca-i mai mica inseamna ca-l mai tin:-P pan’la 80 de ani,ca atunci il rog eu sa m-arunce pe geam.:-)

    ,,Se vor îneca repede si stupid în acidul gastric”?
    E cel putin geniala!

    Răspunde

  29. Samira
    sept. 11, 2012 @ 18:23:41

    Daca nu gasesc ceea ce descrii tu acolo ori caut mai bine ori ma calugaresc :)) fara compromisuri !

    Răspunde

  30. Marmotica
    sept. 11, 2012 @ 19:11:48

    Cred in suflete pereche…insa nu intotdeauna exista norocul sa ramai pe viata cu the one. E iubirea aceea care nu se explica, care nu poate fi tradusa in cuvinte, e ceva ce simti cu toata fiinta ta. Asa imi place mie sa cred. De ceva vreme nu m-am mai gandit la asta..Stiu ca il iubesc , ma iubeste..si totul vine de la sine , fara sa ne fortam. Poate ii apare sufletul pereche si sa vezi atunci marmota dezlantuita :)))
    Lasand gluma la o parte ,mi-a placut articolul foarte mult.

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 12, 2012 @ 11:54:27

      Chestia cu totul vine de la sine fara sa ne fortam imi aduce aminte de o constipatie cronica :))) Scuze, dar nu m-am putut abtine, cunosc situatia :)))

      Răspunde

  31. crisuadi
    sept. 11, 2012 @ 19:44:09

    Eu nu cred in suflete pereche . Femeia si barbatul sunt lumi paralele . Eu cred in intalniri providentiale , atemporale . Toata literatura asta pe care o facem noi in comentarii , naste sau daca nu , intretine prejudecatile . Sa o luam de la esente. Exista barbat si femeie pentru perpetuarea speciei . Indragosteala si sexul sunt amanunte pe care fiecare si le rezolva cum poate . Viata este simpla . Iti place de un om , stai cu el . Cat e cazul . Nu-ti place , go , planet ! Casatoria , este clar demonstrat de statistici , este o constrangere sociala pentru ca societatea sa fie calma si linistita . De ce pana acum nu existau atatea despartiri si divorturi ? Pentru ca lumea s-a mai emancipat de sub prejudecati . Vrei sa traiesti cu mine cel real , traiesti . Pentru ce sa scoatem acte ?
    La om se pare ca exista anumite substante in plus fata de animale , care varsandu-se in singe , intra intr-o reactie chimica cu alte substante dand nastere energiei careia noi , cu mandrie ii spunem love , iubire…etc. Dar , substantele astea , dupa ce ochiul se obisnuieste cu toate aspectele estetice ale celuilalt , nu se mai varsa in sange , fluturii nu mai zboara prin placenta , butoiul nu mai miroase a miere si acel „sentiment” dispare la fel de miraculos precum apare , punct. Atunci intervine partajul si custodia . Asa ca , atunci cand incep substantele sa se verse in sange , profitati cat mai mult si faceti totul sa prelungiti starea !
    Ce dracu-mi veni cu comentul acesta lung , nu stiu , dar tu ai intrebat . 🙂
    PS. Nu stiu , in acest context , de ce femeile au impresia ca barbatilor le plac femeile slabe , trase prin inel si tin cure dupa cure ? Barbatul , genetic si inconstient isi alege femeia cu sanii mari si puternici , cu bazin lat . De ce ? Femeia trebuie sa hraneasca copilul si trebuie sa-l poata purta in pantec , sa aiba un bazin incapator si picioare lungi si puternice . Povara unui prunc nu e usoara . Cred ca nu exista barbat caruia sa nu-i placa femeia cu sani generosi si picioare lungi ! De-abia ce spun eu nu este literatura . :)) Asta , da , suflete pereche si compatibilitati ! !

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 12, 2012 @ 11:55:53

      Doamne Adi, ce pragmatic esti :)))
      Astept ziua in care o sa vii pe blog super indragostit si o sa imi povestesti ce minuni ale lumii suntem noi femeile 😉

      Răspunde

      • crisuadi
        sept. 12, 2012 @ 17:22:23

        Hapi , iti pot spune si acum ce minuni sunteti voi , femeile , pentru ca stiu asta !
        Respect si iubesc femeile nu pentru ca au un alt fel de sex , ci pentru ca sunt interesante , destepte , pragmatice si sunt total diferite de barbati care sunt previzibili , infatuati , laudarosi slabi si plictisitori . I mean it ! 🙂

  32. Cristina F.
    sept. 11, 2012 @ 20:47:06

    Hello Hapi, azi citeam ce ai scris si vad o Cristina F. ca scrie la tine si sunt sigura ca nu sunt eu, so intrebarea mea e, pot sa fie mai multe persoane cu acelasi id?

    Răspunde

  33. ellyweiss
    sept. 12, 2012 @ 03:14:51

    Poate pana acum doi ani si jumatate…gaseam ce sa raspund, cu totul altceva.
    Acum nu fac decat sa plang, de peste 20 de minute. N-am crezut ca va exista candva un om care, si cand nu va mai fi in viata mea, eu sa-l simt tot acolo. Pentru ca am constatat, atunci cand l-am cunoscut, ca ar putea fi singurul barbat din viata mea…chiar si dupa ce ajunsesem sa-i cunosc cele mai intunecate secrete. Oricum, totul e cu mult mai complicat decat pare. Am tot scris pe blog despre…incat daca mai scriu ceva am impresia ca m-am plans la tot universul, desi nu asta vreau. Pot sa mai spun ca n-am somn, fara sa sufar de insomnii, nu mai vad filme, nu mai ascult muzica, nu mai citesc carti, nu ma intalnesc cu nimeni fiindca nu as putea (adica refuz orice)…nu mai fac nimic din ceea ce faceam, nu mai sunt eu. Probabil ca a fost acela, il simt inca a fi, dar nu suntem impreuna. Nici nu cred ca vom mai fi. Pare o adevarata nebunie ceea ce spun. Stiu. Un prieten psiholog crede ca trebuie sa discutam foarte serios. E ingrijorat. Eu nu.
    Nu ma aflu in cele mai bune momente ale vietii…e clar. Vorbeam de iarna din sufletul meu la articolul precedent…. Acum ai raspunsul…

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 12, 2012 @ 11:59:37

      Oh, draga de tine, imi pare atat de rau ca suferi 😦 N-are rost sa-ti spun ca stiu cum e , nu te alina cu nimic…..numai timpul o sa te bandajeze . Nu o sa il uiti dar nu va mai durea.
      O sa merg la tine pe blog sa citesc…..si-o sa spun mai multe acolo

      Răspunde

  34. Scorpio
    sept. 12, 2012 @ 07:10:40

    :)) E de rau daca am devenit egoista si ma gandesc doar la mine? La dracu cu sufletul pereche….

    Răspunde

  35. clarra
    sept. 12, 2012 @ 12:27:13

    singurul barbat din viata mea e cel care-mi cunoaste si cele mai negre si ascunse laturi, de care si eu ma sperii si ma urasc, si totusi ma iubeste…

    Răspunde

  36. Ioana
    sept. 12, 2012 @ 13:04:13

    Cred,cred cred!!!Exista sufletul pereche pentru fiecare in parte,numai ca depinde in care moment al vietii il gasesti si peste cate asa zise suflete pereche treci…singurul barbat din viata mea este cel ce plange alaturi de mine cand ma doare si care stie ce sa spuna si cum sa spuna mereu (aproape),care nu uita de sarutul de noapte buna si de buna dimineata,care imi face mereu complimente frumoase chiar daca sunt ciufulita si in pijamale,si cel care-si respecta sotia atat de mult doar pentru ca este sotia lui,nu pentru ca i-a spalat sosetele ori i-a gatit mancarea preferata.Singura femeie din viata unui barbat este cea care sufera mai mult decat el daca il doare ceva,este cea care stie cum se simte de cum i-a raspuns la telefon si mai cred ca singura femeie din viata unui barbat este cea care pune dorinta lui mai presus de a ei fara sa ceara ceva in schimb si fara sa se laude sau sa se planga.Or mai fi 🙂 dar asta mi-a venit acum in cap!

    Răspunde

  37. lotusull
    sept. 12, 2012 @ 13:30:46

    Eu astept rabdatoare articolul tau despre sufletele pereche – am disecat/ analizat subiectul si parca tot nu sunt multumita, ceva nu se leaga, imi lipsesc ceva piese din puzzle. Acuma se intelege, nu astept sa-mi dai tu raspunsul 🙂 Ci ma gandesc ca cine stie, oi avea vreo revelatie citind ce vei scrie.
    In rest, consider ca se perpetueaza prea multe mituri si prea multa lume e nefericita asteptand sa se intample te miri ce.
    De privit problema doar biologic nu pot caci ar fi hilar sa fim aici pe pamant doar ptr a ne perpetua specia. Doar social… n-am chef si nici disponibilitate sa ma supun acelor constrangeri de care vorbea cineva pe aici – desi aici ar fi multe de spus despre patternuri, stereotipii, turma, individualitate, etc.
    Spiritual – asta e ditamai subiectul si momentan ma abtin.
    P.S.
    Dupa cum stii, fluturii mei sunt in siguranta 🙂

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 13, 2012 @ 06:19:42

      Lotusule, nici mie nu-mi place sa ma supun constrangerilor sociale dar o fac in general …

      Răspunde

      • lotusull
        sept. 13, 2012 @ 09:17:12

        Intre revolta interioara fata de unele constrangeri ce mi-au parut absurde si ispita altora ce m-au ispitit, facandu-mi cu ochiul, am invatat sa merg cu valul.
        Desigur, uneori, mai iau cate o gura zdravana de apa, dar na, nu conteaza, cel putin asa imi pot pastra individualitatea. Pur si simplu nu vreau sa devin doar un element din turma si nu e nimic peiorativ in expresia asta.
        Am fost cam off-topic, dar presupun ca o sa treci si tu cu vederea asta 😛

  38. Prigorel
    sept. 12, 2012 @ 20:09:52

    I se spune credinta asa din bun simt,de fapt vorbim de convingere ba chiar mai mult de fapte,lucruri,cum vreti sa le spuneti demonstrate.Nu trebuie sa astepti batrinetea sau moartea ca sa realizezi ca asa stau lucrurile.Concret;simti ca ai un suflet pereche,intreaba-l,daca zice da si eu simt la fel,pune-l sa dovedeasca-aici trebuie sa va puneti mintiuca la contributie-cum sa procedati.Si cu D-zeu e la fel,intreaba-l si intr-un timp relativ scurt iti va raspunde si demonstra ca exista si cum te poate ajuta,de ce te-ai nascut asa si nu altfel etc.Dar deocamdata sa asteptam parerea lui Hapi,ptr.ca e clar a fost inzestrata cu mult HAR! Cit despre a sexa prefer cuvintul indragosteala:mi-a placut tot ce a scris crisuadi-el foloseste cuvintul asta.Mi-am dat seama de un lucru eu nu pot concepe expresia a face sex decit strict legat de mine,ceilalti oameni dupa mine se impreuneaza,asa cum li se recomanda in biblie,iar cei din filmele porno sau erotice sunt de-a dreptul penibili.VA RECOMAND SINCER SA SIMTITI LA FEL.Asta daca ati inteles ceva din ce am scris,ptr.ca sunt comlet lipsit de talentul de a ma face inteles.Ptr. asta exista persoane ca Hapi

    Răspunde

    • Hapi
      sept. 13, 2012 @ 05:42:34

      esti incredibil si te-ai exprimat foarte clar, am priceput exact ce vrei sa spui
      Concis , ca de fiecare data 🙂
      Multumesc
      Deci ai si net la spital 🙂 Nice

      Răspunde

  39. ivanovele
    sept. 13, 2012 @ 04:28:42

    Foarte adevarat! Sufletul pereche nu are legatura cu erosul. Eu am o indoiala ca sufletul pereche ar fi de genul masculin, caci nu-i prea vad capabili de niste simtiri potrivite, dar daca-i intelegi si pe ei, ca pe un rau necesar, gasesti putina compasiune si ii spui fiecaruia ca ”este al doilea”!

    Răspunde

  40. vienela
    sept. 13, 2012 @ 07:56:24

    Sufletul pereche nu are legatura cu ceea ce se intampla in pat. Parerea mea… 😛

    Răspunde

  41. ch3815h
    sept. 13, 2012 @ 14:40:23

    dupa forma, sunt cel putin doi, daca lingvistic transformam men in semnificatie. dar, lasand forma la o parte si vorbind despre povestea articolului tau, frumos descrisa, jos palaria! la fel si pe mai departe! 🙂

    Răspunde

  42. las artes
    sept. 18, 2012 @ 18:15:30

    Vanitatea este singurul obstacol în calea vietii Viaţa fiecărui Karateka este marcantă de imaginea şi personalitatea unui Maestru sau de cele mai multe ori influenţa vine din partea mai multor maeştri.

    Răspunde

Lasă un comentariu