De ce nu particip la campaniile pentru bloggeri

(Acesta este un fel de pamflet – specific pentru cei care nu-mi cunosc stilul)

blog-so-much-fun Pai in primul si-n primul rand, nu particip ca nu ma pricep dragii mei, la mare parte din subiectele propuse.
Lucrurile stau asa: un articol evaporat din inimioara mea, se scrie foarte repede. O poezie, o analiza, chiar si un articol medical documentat cu linkuri. Le scriu repede pentru ca sunt lucruri la care ma pricep sau pe care le-am trait, simtit, patit
Ma uit cu interes la campanii, recunosc. Zilele trecute am vazut-o p-aia unde scria ca poti castiga un Alview Speed City. Un alview speed city poate foarte bine sa fie un balon cu aer , un sos cu ardei iute sau o luneta cu zoom performant . Ma rog. E o tableta de fapt. Mi se pare super premiul.

Dar ca sa inhati asa ceva trebuie sa incerci un supliment: 12 plante si apoi sa scrii de ce e un produs folositor sanatatii tale.
Acum hai sa va dau exemple de produse folositoare sanatatii mele: cardurile de reduceri. Pantofii facuti la comanda. Sucul de morcovi pe care l-am scapat ieri pe canapeiu din bucatarie. Rujurile Clinique care-s prea scumpe. Asadar despre 12 plante nu pot sa scriu.
Dar sunt decisa pe viitor sa gasesc si eu ceva ce mi se potriveste

Despre sportul din orasul vostru mai puteti scrie pana pe data de 14.02.2013 pentru un premiu de 100 euro. Cool, numai ca eu nici la sport nu ma pricep iar gimnastica ritmica sau saritura cu prajina despre care as putea scrie – nu se practica la cluj

Magazinul online Edepot ofera prin intermediul Blogawards vouchere de-o anumita valoare daca scrii despre produsele lor . Recunosc ca arma de asalt T M85 PDE mi-a picat cu tronc , pe fondul unei sensibilitati acute cauzate de chefurile pe care le face vecinul in ultimele zile. Nu-s ce dracu l-a apucat dar m-am imaginat aparand in usa ca Arnold in Terminator cu T M85 PDEul ascuns in cutia cu trandafiri. Campania se incheie oricum, maine asa ca am ratat-o si p-asta.

In sfarsit uite una la care as putea participa
Tot pe Blogawards – poti castiga Allview Speed City – despre care stim ca-i o tableta, da? un voucher si un PowerBall din partea LenjerieAxami.ro! Dilema tot exista – ce ma fac daca castig un powerball? Aici ar trebui sa scriem pana pe 7 ianuarie despre lenjeria Axami Adevarul e ca-mi place cum arata , dar ma roade invidia pentru modelele dansilor , parca toate au descoperit XXL Bust . Asa ca nu ma bag nici de data asta, dar voi, fetelor ati putea incerca. Inspiratia poate fi direct proportionala cu o cupa D

Exista o campanie la care as fi participat pentru ca as fi avut posibilitatea sa ofer o rochie (prin intermediul sponsorului) unei cititoare da nu m-a intrebat nimeni daca vreau si nici eu n-am intrebat pe nimeni c-am fost ocupata sa ma inscriu in Societatea secreta a iubitoarelor de barbosi

Activitate pe care consortu meu a tradus-o cu google si-a trebuit sa-mi gatesc singura doua zile de era cat p-aci sa-mi explodeze colecistu.

Tot pe blogwards as putea scrie despre o fotografie de nunta sau un fotograf de nunti Si rochii de mireasa. Dar nici aici nu am inspiratie , ultimele amintiri legate de fotoshooting si de o nunta n-au nimic de-a face cu romantismu. Prietena mea a vrut sa-si dea in judecata fotograful c-a iesit prea grasa si cica din 225 de poze, in majoritatea barbat-su parea beat.


Urmaresc in continuare campaniile si presimt ca intr-o zi chiar voi participa. Pana atunci, va invit pe voi, cei care nu sunteti depasiti de subiecte. Si salut implicarea bloggerilor care-au facut posibile aceste campanii!

62 comentarii (+add yours?)

  1. Pato Basil
    ian. 30, 2013 @ 13:44:47

    Deci eu chiar ma supar, daca nu vei participa… am sa-ti creez toate conditiile participarii cum se cuvine la concursul organizat de mine… si anuntat in ultimul articol. Urmareste in weekend ce se petrece..sau poate chiar vineri am sa-i dau drumul! O sa fie ceva care o sa-ti placa! :)) si nu fac asta pentru promovare, dar trebuie sa exista un inceput si pentru tine!

    Răspunde

  2. Katyna
    ian. 30, 2013 @ 13:51:32

    O sa vezi tu ce de comentarii „dragute” o sa primesti cand o sa fii intr-o campanie, cat e ea de frumoasa si de utila chiar si pentru cititorii tai. Eu tocmai la concursul cu rochiile primisem unul, pasnic totusi, dar nedrept.
    De cand participarea la campanii dauneaza imaginii blogger-ului? De cand nu mai are voie blogger-ul sa faca surprize frumoase cititorilor?
    Cat timp nu ne asociem cu brand-uri sau produse fata de care nu avem nicio afinitate, nu inteleg de ce sunt unele persoane deranjate. Nu folosesc deloc un ton agresiv, doar ma intreb. :)) Cred ca totusi e si multa invidie in online-ul asta, mai ales de la colegi (sa NU intelegi ca fac referire la tine).
    Cand colegii participa la campanii, ei au credibilitate, cand participa altii… aia n-au. Cam asa vad eu lucrurile. Deci e cam riscant.
    Eu am fost selectiva mereu, mi-am vazut de treaba mea si am incercat sa ajut daca am putut.
    Si apropo de concursuri/campanii, cand vad unul/una in care mi-e stimulata imaginatia si imi place si premiul, valeuuu cum mi se aprind becurile! :))

    Mi-a placut mult articolul tau, umorul tau n-are limite!:)) Cel putin exemplele de produse folositoare sanatatii tale… mi s-au parut geniale.

    Răspunde

    • Hapi
      ian. 30, 2013 @ 14:16:36

      Katyna, eu nu am glumit cand am spus ca apreciez aceste campanii! De fapt am dat linkurile tocmai in ideea ca unii bloggeri doresc sa participe! Deci nu sunt masura sa-ti raspund la intrebari, nu am considerat niciodata ca aceste campanii sunt un lucru rau si nici malitioasa n-am fost cand cineva s-a inscris la un concurs pentru premii.
      O sa particip cand o sa ma identific oarecum cu un produs, chiar mi-ar fi placut provocarea Activia
      Cat despre comentariile rautacioase, cine doreste sa se razboiasca in cuvinte cu mine, n-are decat 😉

      Răspunde

      • Katyna
        ian. 30, 2013 @ 15:08:00

        Apai nu tie iti adresam intrebarile alea, ci, retoric, celor care gandesc asa. 😛
        Te cred ca le poti face fata, insa ai vazut ca nu e tocmai placut sa mai primesti intepaturi nefondate. 😛

      • Hapi
        ian. 30, 2013 @ 15:33:47

        Nu ma deranjeaza comentariile rautacioase
        Oricum , oamenii se supara din te miri ce li se pare lor…..

  3. adelinailiescu
    ian. 30, 2013 @ 13:52:03

    Am zis si eu sa incerc marea cu degetul si sa scriu pe o tema impusa, sa laud ceva la comanda dar nu-mi iese si pace! parca as avea un pistol la tampla sau m-ar srtange pantofii.Mai bine bat eu campii si povestesc din copilarie necitita de nimeni decat sa strang din dinti sa pun un link…Poate n-am intalnit inca subiectul caruia sa nu-i pot rezista.Sau o recompensa mult prea motivanta!

    Răspunde

    • Hapi
      ian. 30, 2013 @ 14:29:14

      Sper ca nu in toate campaniile trebuie sa lauzi ceva -la unele e chiar greu mai ales daca nu ai incercat produsul respectiv.

      Răspunde

      • vienela
        ian. 30, 2013 @ 15:16:57

        Tu chiar crezi ca a incercat cineva acele 12 plante? Cei care primesc produse in teste specifica acest lucru in articol.
        Astea nu sunt campanii (cele despre care vorbesti tu), ci concursuri, unde scriu 100 de bloggeri, iar premiul fuge doar la unul.

      • Hapi
        ian. 30, 2013 @ 15:30:12

        Campanii, concursuri, care-i diferenta? Finalul unei campanii care e – adica scopul final al celui care scrie?

      • vienela
        ian. 30, 2013 @ 15:29:42

        Stai, ca m-am grabit. Pentru campania de la Danone au fost selectate doar 5 bloggerite din online-ul romanesc si doar pe blogurile lor se desfasoara concursul care ti-a facut cu ochiul. Bine-nteles, si pe site-ul Activia, dar acolo au fost alte conditii pentru participare.

      • Hapi
        ian. 30, 2013 @ 15:42:19

        Si tu ai participat la campanie!

      • vienela
        ian. 30, 2013 @ 16:18:26

        Nu, nu am participat la campanie. Eu am fost invitata la evenimentul care a deschis campania, am avut ocazia sa cunosc bloggerite renumite si sa ma joc de-a designerul.

  4. gabitelu
    ian. 30, 2013 @ 13:55:15

    nici eu nu ma simt competitiva:)) Ma simt ca un pinguin care ar vrea sa alerge, dar nu-l ajuta picioarele:)) Dar cand vine vorba de inotat: yuhuuu!!: ))))

    Răspunde

  5. Pato Basil
    ian. 30, 2013 @ 13:57:30

    Gabitelu… te las sa si inoti :))

    Răspunde

  6. mixy
    ian. 30, 2013 @ 14:44:42

    fac ce fac și dau chix în campanii. Până nu-mi pun eu amprenta, nu mă las. Se vede treaba că amprenta mea și marketingul sunt 2 treburi care nu se pupă la cap de rând 😀

    Răspunde

  7. romanianstampnews
    ian. 30, 2013 @ 15:00:45

    Îţi urez succes, dacă vrei să participi.
    Eu mai aştept, pe timbromanii mei nu-i interesează acest subiect.

    Răspunde

  8. Aliceee Traveler
    ian. 30, 2013 @ 15:11:24

    Pana nu demult nu urmaream campaniile! Am participat si eu la 2 si nu am castigat (mai demult) si de atunci am zis pas! Dar zilele trecute (prin dec.) am gasit una terminata recent cu weekend la ZURICH! mi-a fost super ciuda! de atunci intru saptamanal sa vad daca gasesc una sa mi se potriveasca …

    Răspunde

    • Hapi
      ian. 30, 2013 @ 15:31:47

      Exact, Alice, la asta ma refer si eu , una sa mi se potriveasca. Adica as putea scrie despre haine, sanatate, beauty, calatorii.
      Insa intentionam sa dau aceste linkuri ca sa stie cei interesati pe unde gasesc concursuri

      Răspunde

  9. concursoman
    ian. 30, 2013 @ 15:26:57

    Gandeste-te bine ce faci. Banul este ochiul dracului. Va trebui sa iesi din anonimitate. Nu vei mai putea scrie ce vrei, cand vrei, si exact asa cum simti. Oare merita un produs sa iti sacrifici timpul pt a scrie, apoi stresul de a afla rezultatul, dezamagirea de a citi articole mai bune sau mai proaste dar castigatoare, si invidiile celorlalti? Eu te sfatuiesc sa-ti faci un alt blog special pt asa ceva, ca sa nu strici frumusete de blog la care muncesti de amar de vreme.

    Răspunde

    • Hapi
      ian. 30, 2013 @ 15:29:14

      Glumesti :))) Nici vorba sa ies din anonimitate, draguta.
      Imi trimit bodyguarzii dupa premiu 😉
      daca imi mai fac un alt blog e ca si cum mi-as face o groapa si m-as arunca in ea, in mediul virtual.

      Răspunde

  10. Andra C (@AndraC4)
    ian. 30, 2013 @ 16:08:55

    :))) =))) lasa Hapi, ca o sa se faca o campanie si pentru noi candva :P. Pana atunci eu una scriu despre carti :))

    Răspunde

  11. blueroses
    ian. 30, 2013 @ 16:11:30

    Am citit si eu un articol care participa la campania aceea cu plantele, dar nu parea sa fie tip review, adica sa fi primit si testat produsul … eu la ce nu ma pricep si nu-mi trebuie nu prea ma bag – ce sa fac eu cu pusca sau helicopterul sau husa pentru tableta pe care nu o am … ei, are cine sa participe … am scris si eu vreo 2-3 articole pentru campanii de pe blogawards, dar cu putine asteptari. Acum au anuntat una cu vouchere pentru bijuterii – aviz amatorilor 🙂
    Vorba Adelinei, cand e pe tema data si mai ales pe langa aria de interes nu iese … parca e fortat si usor incomod.
    Ca tot veni vorba de campania cu rochia imaginata, m-am incris si eu, mai mult pentru ca voiam sa pun in cuvinte imaginea, dar nu sunt chiar multumita de ce a iesit, mai lucrez putin ca am pastrat-o intr-un draft … photograph my mind (cum zice tanti Gaga)
    Noroc si inspiratie!

    Răspunde

    • Hapi
      ian. 30, 2013 @ 17:08:20

      Tu ai fi fost foarte potrivita pentru7 acea campanie mai ales ca in ultimul timp ai incercat mai multe suplimente alimentare!

      Răspunde

      • blueroses
        ian. 30, 2013 @ 17:41:35

        Multumesc, dar ma limitez la 3-4 plante 🙂
        Nu prea ma mai arunc acum in campanii, sponsorizari sau concursuri – nu am nici timp, nici dispozitia necesara – uite ca nu mi-au oferit suplimentele si buna dispozitie pentru asa ceva. Am inceput tinctura aia de afin si neinvatata cu alcoolul (chiar si atat de diluat) ma molesesc de tot 🙂
        Cat despre comentariul cu rochiile, cred ca se referea la postarea-campanie de pe blogul Catalinei (o mentiona pe Katynel la un moment dat)
        Eu cand aud campanie, ma gandesc la cea electorala (bine ca s-a sfarsit) si la cea agricola (satula de iarna si frig, aproape ca mi-e dor de ceva activitate prin gradina)
        Spor si campanii pe gustul tuturor!

  12. Daniela
    ian. 30, 2013 @ 16:14:15

    Hapi,cu riscu ca mi o iau in freza rau…nu toti care comenteaza la tine au chestia cu ..RASPUND..tare de tot m au ars destele (degete) sa raspund cuiva care mai comenteaza pe la tine.nu.nuuuuuuuu Katyna.. pai tu esti originala,spui ce gandesti..este foarte bine asa..nu te schimba si nu te lasa inflentata de falsblogosfera..pai eu,as pica pe spate sa citesc la tine ceva fals..nici nu as mai intra pe blog..eu te admir pentru originalitatea de care dai dovada si spontenaitatea cu care raspunzi cititorilor tai…as scrie mai multe da nu nu mai am chef..de ex rochiile mi au placut..si stiu ca nu le ai pus ca ti trimit aia comision sa le faci reclama….

    Răspunde

    • Hapi
      ian. 30, 2013 @ 17:13:44

      Daniela, glumesti cu comisionul, nu?
      Pai in primul rand le-am cumparat eu din banii mei! Le vezi pe umeras in casa la mine si aia mai scumpa am imbracat-o sa-mi fac poza.
      Chiar nu intelege ce-i cu remarca asta.
      Si daca as fi avut o afiliere si as fi primit bani, as fi fost incantata sa prezint produse care-mi plac si servicii pe care le-am incercat!

      Răspunde

      • Daniela
        ian. 30, 2013 @ 17:59:21

        Ah! nu mai stiu pe unde sa scot camasa..dar sigur ca povestea cu comisionu eu nu o cred..Tocmai de aia am accentuat pe originalitatea ta,offf.nu m am facut inteleasa si imi cer scuze..am vrut sa evidentiez de fapt ca tu nu ai treaba cu chestiile astea de se numesc reclame.of si iar offf.scuze..cred ca berea e de vina..dau si eu vina pe ea..na.

  13. filedinpoveste
    ian. 30, 2013 @ 16:16:56

    Odată şi odată o să apară şi o campanie pe gustul tău. Cu niţică răbdare o să zici check şi la asta!

    Răspunde

  14. Daniela
    ian. 30, 2013 @ 16:20:32

    Edit

    Răspunde

  15. Hapi
    ian. 30, 2013 @ 17:01:09

    Nu va suparati, dar chestiunile astea as prefera sa le discutati in privat. Am editat pentru ca chiar nu are legatura cu subiectul si – chiar asa directa cum sunt eu nu-mi place ca doua persoane din cele care trec des pe la mine sa se atace sau sa-si reproseze ceva
    Fiecare avem stilul nostru, mie-mi pare bine ca suntem atat de diferite – cele care nu ne placem una pe alta ne putem evita 😉

    Răspunde

  16. Punct şi virgulă
    ian. 30, 2013 @ 18:02:37

    Și eu cred că trebuie să ți se potrivească tema unei campanii pentru a participa. Nu sunt atrasă absolut deloc de asemenea concursuri, în schimb, apropo de vorbăreala/hoinăreala prin blogosferă, am plimbarea mea aproape zilnică, uneori mai mult hoinăreală decât vorbăreală.
    Mi-a plăcut super mult când ai făcut tu odată un concurs (de fapt, au fost două), așa ca eveniment, pentru că am putut urmări toate etapele, chiar dacă nu am participat. Dar faptul că vin la tine, aici, ca într-un loc primitor și familiar de-acuma, și am putut găsi și așa ceva (făcut din plăcere, cum numai gazdele bune știu, nu pentru comision), m-a bucurat.

    P.S. Multe rochii înainte! Sunt fana rochiilor.

    Răspunde

  17. Marmotica
    ian. 30, 2013 @ 19:14:12

    Nici eu nu particip pe care nu ma intreaba nimeni si nici nu cred ca m-ar intreba careva, traficul de pe blogul meu e muuult prea mic, am cativa cititori draguti care nu ma lasa la greu 😀 Dar nu cred ca m-as baga, nu ma pricep la recenzii 😀

    Răspunde

  18. Rolling Ideas
    ian. 30, 2013 @ 19:47:30

    N-am participat niciodată şi nici nu cred că voi participa prea curând că eu nu pot scrie dacă nu-mi „vine”, iar la burtologie nu mă pricep.

    Răspunde

  19. ovi
    ian. 31, 2013 @ 00:54:35

    dah… asta e…
    unii chiar participa… dar… nu se baga… in campanii…

    Răspunde

  20. iuliananescu
    ian. 31, 2013 @ 17:14:32

    Hapi, eu nu am participat pana acum la nicio campanie. Bine, ce-i drept, sunt si foarte noua in bransa asta, dar nu ma atrag in mod deosebit. Iar la aia cu 12 plante, no way…

    Răspunde

  21. miha.ela
    ian. 31, 2013 @ 18:45:00

    Eu am participat la cateva campanii pentru ca s-au nimerit pe subiecte unde aveam ceva de spus si a decurs totul natural fara prea mult efort. Sunt selectiva si e mai bine asa.

    Răspunde

  22. Silving
    ian. 31, 2013 @ 19:40:29

    Ia uite, eu acum aud prima data de asa ceva 😀
    Da’ o campanie pt Silvings nu merge,oare? 😀

    Răspunde

  23. elly weiss
    feb. 01, 2013 @ 19:05:34

    Am participat la cateva. N-am castigat mai nimic decat un borcan de miere 🙂 si un set de chestioare din acelea pentru pus pe obiecte pentru identificare in caz de pierdere 🙂 Nu pot nici eu scrie despre orice chestii. Doar daca imi place ideea campaniei. Altfel nu.

    Răspunde

  24. belgianca
    feb. 02, 2013 @ 08:32:06

    am incercat si eu sa scriu advertoriale, dar nu merge… nu ies din mine cum trebuie. mai ales cand nici macar nu am atins produsul respectiv. si mai ales cand nici nu citesc astfel de articole – eu sunt genul de consumator super dificil pe care marketingul nu-l prea atinge. dar totusi cumpara! :)))

    Răspunde

    • Hapi
      feb. 02, 2013 @ 19:10:48

      As zice ca nici pe mine nu ma atinge marketingul dar tot citesc inainte sa achizitionez un produs asadar….ma atinge si mu vreau sa recunosc de fapt 🙂

      Răspunde

  25. Pascal Razvan Constantin
    feb. 02, 2013 @ 22:54:40

    Interesant mod de a promova mai multe campanii in acelasi articol :))

    Răspunde

Lasă un comentariu