Lumea se teme. Pe Facebook

Poate ca ma înșel.Da oricum ar fi , m-am săturat sa scriu la toate articolele ca-i părerea mea.Se subîntelege

Nu-s mare navigatoare pe Facebook, dar de cate ori ma opresc din activitate, îmi place sa arunc o geana , sa dau eventual un like si sa comentez cu entuziasm . N-am multi prieteni. Incă 😀 Impresia pe care mi-am facut-o / e că lumea se teme sa intre în vorbă ca sa nu zica ceva penibil. Peinlich.

Dau like,asa discret, mai un zambet, o pișcăciune, da se tem domle sa intre în vorba cu necunoscuti chiar daca observă că pari normal si cu toate șuruburile la locul lor. Chiar daca văd ca altii te drăgălesc si tu le raspunzi frumos. Se tem sa nu cumva sa fii tu mare doctor în stiinte si ei sa spuna vreo gogomanie pe wallul tau. Mai bine posteaza 25 de poze . Nu zic, ca unele-s dragute dar majoritatea-s preluate, revazute, republicate, si nici macar în 3D.

Lumea nu pune întrebari că se teme sa nu rămână fara raspuns si sa zica restul „uite, ăluia, nu i-a răspuns nimeni“

Lumea nu se baga în discutiile altora decat rar. Tot de-aia. Că se teme. C-are o opinie diferita si nu cumva Doamne, sa îl facă Ionut din Barlad cu ou si cu otet pe el, pe Tudor din Câmpina. Că dacă vede nevasta lu Tudor , s-a zis cu stima de sine……..

Daca intra în vorba 2-3 fete la mine pe wall (si da, se întamplă, ca eu „am“ fete curajoase) celelalte stau deoparte să nu deranjeze 😀

Eu intervin în discutii. De obicei la cei care au mai relaționat cu mine. Râd, întreb, fac o glumă, zic ca nu-mi place daca-i cazul . Chiar si pe la iubitorii de artă. Deja stiti ca eu nu îi numesc iubitori de arta p-astia care pun poze cu Basescu carmuind corabia care se ciocneste de o piatra pe care sade o sirena ce întamplator- seamăna cu Udrea.

Artă de-aia simandicoasa de Louvre 😀

Cum ziceam, eu intru în discutii pe alte walluri pentru c-am prieteni frumosi. Destepti si amuzanti. Isi mai dau unii ochii peste cap (care evident, n-au avut de-a face cu mine în veci) îsi mai scuipă cate una în sânii lăsati sau siliconati, dar până la urmă le trece.

Nu anticipez si nu astept raspunsuri standard. Imi place sa dezbat aproape orice.
Dar e multă liniste în general. Poate numai la mine……Că văd că pe la ăstia cu politichiile , sunt dezbateri crancene cu argumente solide: „ esti bou“ „tu esti curva“ „marinaru-i vostru-i chior“ „du-te-n copy-paste-ul mătii“, „băsist împutit, sper s-ă crapi“. Deci lumea COMUNICA , este empatică 😀

Zilele trecute am avut o surpriză plăcută. Simona Catrina si Diacritica au spus câte ceva pe wallul meu. Maaama, ce m-am înfoiat. Pentru ca eu le iubesc pe ele, dar nu asteptam reciprocitate. E ca atunci cand îti iubesti hamsterul dar n-o sa stii niciodata dacă el te cunoaste macar 😀

Si daca tot e să ma duc cu sinceritatea pana la capăt sa stiti ca scriu postul ăsta în mare viteză. Beau ceai de menta în cantitati nasty …..cam de 10 zile. Nice, tu ACUM îmi spui ca ceaiul de menta constipă?

Mai e valabila campania aia la Activia?

Pentru cei cu FB. Va place sau nu va place sa „intre” altii în vorba cu voi , sa participe la discutiile voastre? Sau ati prefera sa o faca numai cunoscutii? (sariti va rog peste fraza aia în care mă informați că-i cunoasteti pe toti din lista)

104 comentarii (+add yours?)

  1. Corina
    aug. 04, 2012 @ 10:07:47

    Eu vad facebook-ul ca o cale de a știi pe unde sunt si ce mai fac cunoscutii mei, sunt deci ca apa calduta:)

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:23:25

      Ok, dar pentru asta ai si blogul si messul si….banuiesc ca oricum ai tai stiu unde esti 🙂 Si nu postezi foarte des date personale ….pe unde iesi, ce faci…. Eu cred ca Fbul tau e chiar ok, un mijloc frumos de interactiune. Decent si interesant

      Răspunde

  2. Nice
    aug. 04, 2012 @ 10:15:04

    Pentru facebook se preteaza un anumit tip de umor pe care, recunosc, nu-l posed. Si, totodata, un anumit grad de spontaneitate. Eu prefer lucrurile mai asezate, mai serioase, cele care se desfasoara in general in blogosfera. Imi place comunicarea, socializarea, dar in blogosfera, nu in retelele de socializare gen facebook sau twitter. Asta nu inseamna ca nu agreez discutiile cu cei pe care ii cunosc de pe blog, ba chiar imi fac deosebita placere. Eu cel mai mult postez fotografii din arhiva personala(facute de mine sau de parintii mei prin diferite tari ale lumii), mama tine mortis sa devina celebra pe fb si eu o ajut. :)) 😛 😀
    In legatura cu ceaiul de menta…eu asa stiam, acum tu trebuie sa-mi confirmi ca am avut sau nu dreptate. :)) 😀
    Si ca sa raspund concret intrebarii tale, desigur ca imi plac interventiile straine, atat timp cat parerile sunt exprimate decent, civilizat, politicos. Dar nu prea exista astfel de interventii, de obicei primesc like-uri(putine si astea) si dialoghez cu Garry, un amic scotian cunoscut de pe un grup de fotografie. El e realmente simpatic, amuzant si foarte sensibil, dragut si politicos. 🙂

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:24:45

      Am observat ca daca cineva incepe – la tine pe pagina – adica daca esti atrasa intr-o glumitza, reactionezi si tu. Ceea ce mi se pare super ok, nu trebuie ditamai tupeul 🙂

      Răspunde

  3. babymanager
    aug. 04, 2012 @ 10:21:47

    Eu particip la discutii, dar discutii ale persoanelor ce i-am vazut mai mult de doua ori in viata mea si am vorbit macar de cateva ori cu ei. Fiecare are in lista persoane sub rangul de cunoscuti. Adica persoane pe care le-a vazut o data si gata si-au cerut prietenia de Facebook.
    Eu incerc sa-mi limitez lista de prieteni la persoane pe care chiar le cunosc dincolo de „Buna! Salut!”. Recunosc ca nu prea comentez cand am ceva de criticat… nici mie nu mi-ar place cineva sa vina sa-mi strice fericirea pe wall. De ex: nu suport urarile de „la multi ani!” pe wall. Mi se par asa impersonale, parca costa mult un sms sau un apel?!. Consider ca e mult mai personal si arati ca iti pasa asa; nu suport 100.000 de poze cu tine, vacantele tale si copilul tau superb pe Facebook. Nu inteleg, lauda asta… da, ne laudam chiar daca nu vrem sa recunoastem!
    Ieri am vazut ceva pe Facebook ce m-a socat: o doamna, isi posta o poza cu testul de sarcina pozitiv, bebe no.2, foarte fericita…de ce trebuie sa stie 200 de persoane ca tocmai ai aflat ca esti insarcinata. Eu sunt mai conservatoare poate… fericirea pentru mine trebuie sa fie ceva mai intim si comunicarea reala se face face2face.

    Ana

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:27:21

      Oh, dar asta cu testul de sarcina e inca….light! Sunt altii care posteaza chestii si mai si
      Recunosc ca nu am acum in lista astfel de persoane dar am avut inainte cand contul meu de Fb era cu identitatea reala.
      Tipa respectiva putea sa posteze acea poza daca avea un cerc intim de cunoscuti. Dar sa o faci cand dai add majoritatii…..mi se pare nitel deplasat

      Răspunde

  4. vienela
    aug. 04, 2012 @ 10:25:42

    Acum am incheiat o discutie in contradictoriu cu un baiat, discutie care a durat o ora. Despre sportivii romani. Eu nu ma feresc de discutii, dar nu intotdeauna am timp de ele pe facebook.

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:28:16

      Tocmai asta e : eu nu stau la discutii. raspund cand pot
      Exceptie fac- cand ma uit la gimnastica pe laptop si comentez cu fetele 🙂 E amuzant

      Răspunde

  5. niciodatasingura
    aug. 04, 2012 @ 10:31:48

    Deşi nu se vede, pe contul personal, eu comunic zilnic şi până la ore mici din noapte, pe chat, mai ales cu foştii colegi de şcoală (avem chiar grupul nostru pe FB), dar şi cu amicii virtuali. Mai comentez, din când în când, pe wall-ul câtorva vedete. De regulă, nu mă angajez în discuţii pe wall-ul celorlalţi, decât dacă am motive şi argumente. Am trăit şi experienţa de a fi înjurată, din cauza părerilor diferite despre politică sau despre persoane publice/vedete. Sunt, unii, într-adevăr, fanatici, extremişti… nu ştiu dacă şi în realitate sunt la fel de curajoşi sau înţepaţi, dar pe FB ar fi în stare să-şi impună cu forţa ideile. Deci, am învăţat să mă abţin să comentez pe pagina unora.
    Dacă am ceva de spus, o fac mai mult in privat, pe chat. Unele discuţii încep, într-adevăr, pe wall (mă refer la wall-ul meu), dar le trec în privat când unele răspunsuri presupun amănunte care nu trebuie ştiute chiar de toţi. Nu-mi mai expun viaţa personală, cum făceam, din naivitate, la început, pentru că m-am documentat în legătură cu FB şi am aflat că nu e chiar atât de inofensiv cum pare. Mi-am scos chiar şi pozele de familie din acest motiv. Şi, foarte important, nu am postat niciodată poze de la cununie, de la plajă etc şi nici nu o voi face vreodată. Nu mi-e frică, sunt doar prudentă.
    În fine, şi pe FB sunt exact ca pe blog: îi citesc pe aproape toţi prietenii din listă şi nu las comentarii decât dacă simt că merită. În rest…. sunt foarte darnică cu „like“-urile 🙂

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:31:18

      A, nuuu, pe chat nu intru niciodata
      Defapt nu-mi folosesc nici messengerul si sunt convinsa ca multi dintre prietenii mei din real life si uneori chiar familia se intreaba „mai, asta se ascunde”?
      Nu, nu ma ascund
      dar o discutie pe chat sau pe mess presupune sa stai acolo si sa …..tastezi in timp real.

      Eu raspund in pauze- cand nu am ceva urgent de facut. cat imi ia un comentariu? Poate 2 minute. Si apoi revin peste o ora si vad ce s-a mai scris.

      Răspunde

      • niciodatasingura
        aug. 04, 2012 @ 21:04:10

        Da, evident că chat-ul presupune să tastezi în timp real, însă mie îmi place foarte mult asta, mai ales pentru că foştii mei colegi de şcoală sunt răspândiţi peste tot în ţară şi chiar în lume, iar FB e o foarte bună modalitate de a ţine legătura cu ei. Sunt şi momente din zi în care stau cu chat-ul deconectat sau când dau offline unei persoane cu care nu am dispoziţia necesară să vorbesc (mai bine aşa, decât să intre la mine, să vrea să vorbim, iar eu să mă gândesc în permanenţă cum să închei conversaţia….), dar foarte rar fac aşa ceva. Na, acum fiecare procedează cum e mai bine. Nu e nimeni de judecat 🙂

  6. Ana Q.
    aug. 04, 2012 @ 10:51:15

    Mie imi place dar depinde ce comenteaza. In sensul ca accept pareri diferite dar pe subiect.
    Am avut pe cineva in lista mea imensa de „prieteni” care comenta la orice postam
    3 LEI BENZINA :))
    nu am inteles niciodata ce voia sa zica cu acel comentariu/acea firmatie dar dupa cateva comentarii de acest gen i-am dat reject din lista 😀

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:32:14

      Am ras in hohote :)))) 3 lei benzina? O fi avand statie Peco, baiatul, ce stii tu .Poate-ti facea niste reduceri si tu l-ai dat afara din lista

      Răspunde

  7. romanianstampnews
    aug. 04, 2012 @ 11:20:16

    Eu am două grupuri unde sunt mai activ. Acolo mă simt ceva mai în largul meu. În rest, e ca şi cum aş fi într-un local, „aud” şoaptele vecinilor de masă… 😀 Îi „salut” şi eu pe cei care „mă salută”. 😀
    Pe peretele meu postez lucruri care (cred) sunt interesante mai ales pentru două categorii de utilizatori, creativii şi colecţionarii. Îmi urmăresc doar câţiva prieteni (nici măcar pe toţi). Am refuzat o grămadă de prietenii (nu-mi place să-mi pierd timpul cu ce nu mă interesează), dar nici nu-mi place să fac pe interesantul sau să par aşa. Dau „like” numai la ce-mi place efectiv (indiferent dacă îmi sunt sau nu prieteni). Dacă după ceva timp văd că cineva nu are activitate sau nu mă interesează ce face/ce zice, aplic urgent „reject” să nu-mi pierd timpul.
    În general, încerc să-i ajut pe cei care-mi cer asta (când mă pricep, că nu le ştiu eu pe toate).
    Una peste alta, cred că mai multe informaţii dau eu decât să primesc. Dar trebuie să recunosc faptul că mi-am atras câţiva prieteni cu care sunt cam pe aceeaşi lungime de undă. Acesta ar fi scopul socializării până la urmă, nu?

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:34:11

      Da, Max, oarecum asa gandesc si eu ca tine in ceea ce priveste FBul
      Numai ca inca nu mi-am gasit acele grupuri in care sa ma potrivesc.
      E drept ca nici nu le-am cautat
      M-a adaugat cineva (te stii tu 😉 ) intr-un grup gen I love Romania. What??? Erau numai chestii legate de politica si cate -un peisaj. Am fugit repede de-acolo

      Răspunde

      • romanianstampnews
        aug. 04, 2012 @ 17:47:29

        Nu… Eu sunt în grupuleţul porcuşorilor (am sigla pe blog), plus în câteva grupuri dedicate colecţionarilor şi fotografiei. Să n-aud de politică! 🙂

      • Hapi
        aug. 04, 2012 @ 18:40:27

        Si ce discutati voi acolo la porci? Despre timbre? 😀

  8. tibi
    aug. 04, 2012 @ 11:37:30

    Nu stau prea multă vreme pe fb, răspund întotdeauna la interpelări fără să-mi pese cine este respectivul dar nu mă bag prea des la conversaţii.
    Este încă o sursă de informaţii, nu neapărat un loc de socializare.
    Rar dau like pentru că efectiv nu prea ştiu la ce foloseşte iar atunci cînd ceva îmi place (ştire, poză, proverb, etc) dau share.
    Nu mă tem nici de cunoscuţi nici de necunoscuţi, iar pe neprieteni îi blochez în mod absolut tiranic. 😛

    Răspunde

  9. coolnewz/Ratatouille
    aug. 04, 2012 @ 11:42:39

    Miss Hapi, ideea e cam senzatia ca nu stapinesc corespunzator tainele FB.
    Z.B. ( 😀 ) pagina mea, așa cum e ea făcută pentru blog adică, nu are wall. În al doilea rînd, da, ok, discuțiile pe FB sunt de bine, dar tot pe alea pe blog le prefer. 🙂

    Răspunde

  10. Lotus
    aug. 04, 2012 @ 11:44:55

    Eu mi-am făcut cont pe Facebook pentru a-mi promova blogul. L-am lăsat în paragină dar am început să reintru de când ţi-ai făcut tu cont. Şi am început să dau unfriend la cei pe care-i aveam înainte şi care postează tot felul de prostii. Sper să rămân cu oameni de calitate. Cum o să fie dupa aia, o să văd… 🙂

    Răspunde

  11. Intuneric
    aug. 04, 2012 @ 11:59:05

    Citind insemnarea ta, am inteles – o data-n plus – de cate batai de cap ma scuteste lipsa unui cont pe Facebook (da, stiu, n-am Facebook – nu exist, pot sa ma duc inapoi in gaura mea intunecata)… Dar, facand un exercitiu de imaginatie, fiind un tip caruia ii place interactiunea umana, m-as simti bine sa vad infiripandu-se diverse discutii pe pagina mea (da, stiu, pentru voi, initiatii, se spune „wall”).

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:39:59

      Nu sunt chiar asa „initiata” . Am facut contul doar pentru blog, nu mai pun chestii personale iar poze nici atat. Dar am adaugat si cativa cunoscuti din real life
      Multe postari le las „open” pentru toata lumea
      Ma mir ca nu mi-am gasit niste hateri inca
      FB e o retea de socializare pana la urma….ca oricare alta. Nu e musai sa ai cont pe ea
      Uite, eu de exemplu habar nu am cum functioneaza Twitter

      Răspunde

  12. Mihaela Anghel (@MihaelaAnghel)
    aug. 04, 2012 @ 12:00:51

    Eu nu am necunoscuti in lista ta de prieteni. Poate pe bloggeri nu-i cunosc personal, dar am vorbit cu ei, le citesc blogurile…simt ca intr-o anumita masura ii cunosc. Asa incat nu prea are cum sa se bage un necunoscut in discutii cu mine. 🙂 Dar daca as avea, nu m-ar deranja.

    Răspunde

  13. Lilly
    aug. 04, 2012 @ 12:07:09

    desigur ca imi place sa intre in discutii si persoanele straine dar sincer nu prea o fac, eu mai mult ma holbez la altii decat starnesc discutii interesante 😛
    asa rar mai arunc si eu cate-o piatra dar nu prea se inghesuie lumea sa o scoata, ca sa zic asa 🙂

    Răspunde

  14. Annarkali
    aug. 04, 2012 @ 12:31:50

    Hapi baby, daca esti costipata cu siguranta nu e de la ceaiul de menta. 🙂 Menta ajuta la tocmai contrariul, adica la deconstipare. Vorbesc din proprie experienta de ani de zile. LOL

    Răspunde

  15. Annarkali
    aug. 04, 2012 @ 12:36:35

    Apropo de FB, mi s-a facut o sila de site-ul ala de n-am cuvinte sa o descriu. Singurul motiv pentru care mai tin pagina activata este ca sa mai mentin legatura cu cativa membrii de familie din Europa…sa ne vedem in poze din an in pasti.
    Ce m-a enervat la culme a fost cand am aflat ca daca vrei sa dispari de pe FB nu ti se sterge contul ci se mentine sub forma dezactivata pana te loghezi din nou. Cel mult poti sterge tu continutul, dar asta e o miscare futila superficiala pentru ca absolut toata activitatea ta de pe FB dea lungul anilor este salvata in data base-ul lor.

    Răspunde

    • Lotus
      aug. 04, 2012 @ 12:46:10

      Da, aşa e. Termenii şi condiţiile lor cine ştie ce mai precizează, poate conţinutul urcat (şi implicit pozele) devin ale lor. Că nici pozele am înţeles că nu le poţi şterge aşa de uşor, chiar dacă aparent le-ai şters…

      Motiv pentru care eu nu mă grăbesc să arunc cu datele mele reale şi poze pe net.

      Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 15:45:59

      Eu zic ca va pripiti
      Uite aici
      http://www.programecalculator.ro/sterge-definitiv-contul-de-facebook/

      Anna, de ce ti-e sila de FB?

      Răspunde

      • RMDudu
        aug. 09, 2012 @ 20:42:13

        Uff… habar n-am cum de mi-a scapat asta ( http://www.programecalculator.ro/sterge-definitiv-contul-de-facebook/ ).
        Hai sa analizam continutul:
        – Cea mai mare parte a textului este formatata ca „striked”, adica „taiata cu o linie orizontala”;
        – partea „netaiata” contine referiri (links) catre doua pagini: una de stergere cont (la FB) si una catre un alt „tutorial” de blogul autorului ( http://nib.ro/05/21/stergere-cont-de-facebook/ );
        – pe pagina http://nib.ro/05/21/stergere-cont-de-facebook/ (la care se face referinta in cea initiala) apare _inca_ o referinta ( http://www.forwindows.net/sterge-definitiv-contul-de-facebook/ ) care nu mai duce nicaieri (cel putin azi), dar macar de data asta duce pana la sfarsit „invatatura”.
        Poate ca par un pic „anal retentive” (oare menta ajuta?), dar nu orice rezultat iesit din maruntaiele lu’ goagal (deh, stau in sectorul „care este”) mai este si de actualitate. Bine ca musiu Cristian L. S. a avut grija sa actualizeze informatiile o vreme 😛 (omul e destul de clar in explicatii si, personal, cred ca e chiar „cool” d.p.d.v. tehnic).
        Hai ca termin… ascultati-o pe Hapi cand va trimite la Cristian L. S. Ignorati-mi comentariul, dar nu renuntati la obiectivitate si la cercetarea valorii de adevar a diverselor enunturi pe care le receptionati.

      • Hapi
        aug. 10, 2012 @ 07:19:26

        Dar eu chiar nu stiu cine e Cristian acela :))) am pus linkul pentru ca mai sus se spunea ca nu poti sa stergi contul
        Eu mi-am facut o pagina initial cu Hapi Riverwoman, apoi am condiderat ca e inutila si am sters-o. Am fost notificata ca in 15 zile toate datele mele vor fi sterse. Deci tipul explica foarte simplu si direct unde sa intri si cum sa procedezi…..nu am inteles referirea la alte surse- eu nici n-am facut click pe ele, nu m-a interesant ce e pe acolo
        Ideea e- lasa referintele la o parte.
        Tot ce ai nevoie se afla in prima imagine

  16. Dana
    aug. 04, 2012 @ 13:09:05

    Eu ma bagam in vorba cam cu toata lumea, fara frica de comentarii, de reactii la comentarii… De multe ori vorbeam (scriam) cam de-a surda. De cele mai multe ori, primeam like si atat. Pe de alta parte, discutiile alea tip messenger intre persoane care se cunosc foarte bine din viata reala ii cam descurajeaza pe cei care ar vrea sa intre si ei in conversatie, dar sunt mai timizi… 🙂

    Răspunde

  17. Domnul Bob
    aug. 04, 2012 @ 13:46:35

    Cred ca asta e rostul unei discutii pe FB. Sa participe cat mai multi.

    Răspunde

  18. Anda
    aug. 04, 2012 @ 15:10:50

    Nu ma deranjeaza sa inceapa altii discutii. Pertinente, evident. Ba chiar le raspund cu placere. Doar ca eu nu prea incep la altii.
    Nu stiu daca e neaparat o frica de penibil, e pur si simplu o atitudine pe care o am si in realitate, nu doar online. Nu-mi place sa „dernajez”. E drept, eu sunt putin… „socially awkward”. Inca mai invat sa interactionez cu oamenii.
    Dar cum ziceam, asa sunt si in realitate, nu sunt aproape niciodata eu cea care incepe o conversatie.

    Răspunde

  19. Scorpio
    aug. 04, 2012 @ 16:36:28

    :)) Iar ai femeie Fb???

    Răspunde

    • melanietoulouse
      aug. 04, 2012 @ 16:51:08

      @Scorpio, m-ai „devansat”, adicatelea intentionam sa-i pun aceeasi întrebare amicei Hapi… 🙂

      Răspunde

    • melanietoulouse
      aug. 04, 2012 @ 17:07:47

      @scorpio, haoleu, ce ne facem, suntem amândoua „depasite”?!… 🙂 =))
      Crezi ca mai avem vreo sansa de „ceva”?!… 😉 =))

      Răspunde

      • Scorpio
        aug. 04, 2012 @ 17:14:09

        Absolut deloc…eu sunt o…fosila :))

      • melanietoulouse
        aug. 04, 2012 @ 18:24:50

        @scorpio, fosila zici?!… welcome to the club, babe! 🙂 =))

      • Hapi
        aug. 04, 2012 @ 18:39:12

        Fiti serioase 🙂
        Am si eu un amarat de cont FB, mare modernista sunt….
        Stiti ca nu folosesc gadgeturi, n-am tableta, n-am avut niciodata smartphone si nici nu intentionez sa-mi iau, nu ma conectez la net de pe telefon, etc…..Si nu stiu ce-i sistemul Android.
        Na, acuma sa vedem cine-i depasita 😉

        Da fac si eu tabouleah de sta matza in coada 😀

      • melanietoulouse
        aug. 05, 2012 @ 05:03:51

        @” fac si eu tabouleah de sta matza in coada” – excelent, stii ca-s catlover, à la vie, à la mort… 🙂 The question is: a cui coada?!… 😉 =))

      • Hapi
        aug. 05, 2012 @ 09:45:51

        That is the question :)))))

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 17:51:17

      M-ati innebunit :)))
      Nu mi-am redeschis contul. HAPI are cont. Fata asta care pluteste pe râu.Fata răului cum îmi zise unu

      Răspunde

  20. melanietoulouse
    aug. 04, 2012 @ 16:49:33

    Hapi, una la mâna: n-am (avut) fesses-bouques(LOL!) si-a doua, la picior, eventual: infuzia de menta NU constipa, mituri si legende: beau ceai verde cu menta zilnic sau infuzie menta-verveine-musetel! 🙂

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 17:49:40

      Stiu ca n-ai cont Mel
      M-ati innebunit cu menta….trebuie sa citesc despre asta. Mie-mi place foarte mult!

      Răspunde

      • melanietoulouse
        aug. 04, 2012 @ 18:30:15

        Hapi aka „fata fluviului”(Nil!), menta-i sanatoasa, atât „infuzata” cât si proaspata: adaug frunze în supe, salate mixte si-n taboulé libanez… 😉 yummy! 🙂

  21. nirvanadream
    aug. 04, 2012 @ 17:44:46

    Nu toti oamenii au cont pe Facebook…nici macar toti bloggeri..Dar nah…daca e moda, se conformeaza cat mai multi ! Pana o sa faca POC !!

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 04, 2012 @ 17:46:11

      Oaw….si eu care credeam ca toti oamenii au cont pe FB :lesin:
      Si …..conform logicii de mai sus , nu toate femeile care fac masaj, fac de-ala erotic, nu?

      Răspunde

  22. nirvanadream
    aug. 04, 2012 @ 18:00:13

    Ai vrut sa fii rea ? Ca nu m-am „prins” ?? Logica e buna, cu practica stam rau in zilele noastre…raspunsul e da, nu toate femeile care fac masaj, fac si de-ala erotic, dar aici nu ma incadrez. O seara frumoasa !

    Răspunde

  23. Alina Anghel
    aug. 04, 2012 @ 21:14:48

    Discutii nu prea incep, dar ma bag in ale altora :))
    Atata timp cat totul se desfasoara intr-o maniera pertinenta, nu am nicio problema in a discuta cu necunoscuti – desi lista mea de facebook s-ar imparti asa: prieteni + cunostinte; posesori de blog si posesori de samoyezi. Teoretic, ii cunosc pe toti, practic nu prea. Dar sa accept o persoana pe care nu o cunosc/nu o citesc/ nu stiu cine e macar virtual, nu o sa se intample ever!

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 05, 2012 @ 09:49:07

      Cand aud cuvantut „samoyez”ma gandesc la Samoa, insula aia pe care-au ocupat-o americanii mai demult
      De-acolo vine catelul tau?

      Răspunde

      • Alina Anghel
        aug. 05, 2012 @ 10:03:59

        Nope, din Siberia vine. Numele este dat de tribul Samoyede, care traia in zona Siberiei. La inceput, numele rasei era Bjelkier, redenumita Samoyede si recunoscuta international in 1906.

  24. Diana
    aug. 05, 2012 @ 07:48:09

    Eu mi-am facut cont pentru ca multi prieteni imi trimite-au sa ma „inrolez” si ca sa scap de ei am zis hai fie. La inceput nici nu stiam cu ce se mananca, ce se poate face. Il deschideam o data la 2-3 saptamani. Apoi firma la care lucram si-a zis ca un picior in partea dorsala e un pas inainte asa ca m-a ajutat cu un sut. Deci avand prea mult timp liber si plictiseala fiind mare m-am adancit in tainele facebook-ului. Eu nu prea inteleg faza cu „cutare se afla in Mall-ul cutare”, „cutare acuma si-a facut dush”, „cutare este acum in drum spre mama, tata, frati, bunici”. Chiar trebuie sa stiu totul? Pozele eu mai mult le-am pus pentru ca in cazul in care se sterg din calculator macar le am pe facebook. In privinta comenturilor, sincer ma cam feresc sa intru in contradictoriu, comentez doar la prieteni si cunoscuti, pe diferite grupuri ma abtin pentru ca am observat se isca foarte usor si repede polemici. Partea buna, am ajuns sa relationez si cu oameni care am avut prea putina tangenta inainte si care prin intermediul facebook-ului am ajuns sa ne cunoastem mai bine si sa devenim prieteni. Wow acum realizez, am pus pe wall meu o gramada de poze cu pisici, sunt prea sentimentala.

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 05, 2012 @ 09:26:14

      :)))) Diana si pe mine ma amuza aia cu „cutare se afla in mallul cutare”.
      Poate au oamenii nevoie de ajutor na :))))
      Eu de exemplu mi-am petrecut noaptea in baie da n-am zis la nimeni nimic :))

      Răspunde

  25. Laura Ana
    aug. 05, 2012 @ 08:21:29

    Eu nu prea intru in discutii pe Facebook, imi place sa citesc, eventual sa dau like a postare si gata, mai mult nu. Ehh, ma simt super atunci cand deschid un subiect si vad diferiti oameni spunandu-si parerea, e o stare de euforie si, ok, te simti importanta 😀

    Răspunde

  26. Andra C (@AndraC4)
    aug. 05, 2012 @ 08:30:08

    eu una interactionez mainly cu persoanele care-mi sunt prietene si offline :)) mai dau un like si alea alea, da nu-mi prea place sa ma bag eu in seama cu oameni cu care nu am nici in clin nici in maneca :D. in schimn, pt mine, facebook e foarte util sa comunic cu acei prieteni care sunt departe de mine fizic :D. asa mai sunt si eu la curent cu viata lor si ei cu a mea

    Răspunde

  27. RMDudu
    aug. 05, 2012 @ 08:39:59

    FB are (ca cele mai multe platforme de comunicare) valente duale: pozitive si negative. Depinde de cum e folosit. Poti pierde mult timp ca mine, jucand „Angry Birds” in timp ce astepti terminarea unor arhivari de sute de GB, te poti inflama politic, social sau economic, sau te poti emotiona afland ca un coleg de clasa/grupa tocmai a devenit tatic… sau poti, pur si simplu sa-ti faci reclama cat de „cool” esti cu ‘j-de-mii de „prieteni” care dau „like” (off-topic: propun si un buton de „lick”) pe considerente doar de ei stiute…
    Isi mai aminteste careva numarul de telefon fix al bunicii? Dar al primei iubite/primului iubit? Ah, acum avem baze de date peste tot, telefoane cu agende electronice si acces la internet… Daca nu ne vedem la un gratar sau la o terasa, ne dam „like” pe FB… si ne-am pacalit ca nu ne insinguram.
    Si eu sunt ambivalent ca FB, aproape schizoid: vreau sa socializez, dar nu vreau sa deranjez, asa ca virtualizez 😛

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 05, 2012 @ 09:30:23

      total de acord cu descrierea facuta de tine 🙂
      Bunica mea n-a avut in veci telefon
      Dar am cautat mai demult o agenda sa gasesc numarul de fix al unei (foste) prietene si mi-a parut tare rau ca nu l-am mai gasit
      Ne mutasem, incepuse „era” internetului si nu mai retineam numere de telefon ca nu eram nevoita 😦 Pacat

      Răspunde

  28. 9
    aug. 05, 2012 @ 09:34:59

    Când am ceva de spus, spun. Am cont pe FB, dar îl folosesc foarte rar. Mi se pare că e un mod de-a face…promenadă, şi cam atât.
    Nu e pe gustul meu.

    Răspunde

  29. 9
    aug. 05, 2012 @ 09:54:11

    Mulţumesc. Adică lumea iese la plimbare, virtual…
    Aşa cum spun despre blogeri că sunt cei ce stau în poartă vorbind cu…vecinii. 🙂
    Ceva de genul… 😀

    Răspunde

  30. ellyweiss
    aug. 05, 2012 @ 21:01:39

    Am cont de FB doar de cand am blog. De fapt nu chiar imediat ci la ceva mai mult de o luna dupa ce am inceput a scrie pe blog, mi-am facut si contul si pagina pentru blog 🙂
    Nu am timp de stat pe FB, nici nu prea e stilul meu. Mai salut pe cate cineva, mai fac cate o urare, raspund la cate-un comentariu la cate o foto daca sunt atunci acolo, daca nu…nu prea mai vad rostul sa raspund dupa 5 ore.
    Folosesc mesageria cand si cand, daca am cate ceva de comunicat cu cate cineva. Cam atat. Nu l-am agreat, nici acum nu prea, desi m-am mai obisnuit cu el. De cca. jumatate de an nu am multi prieteni zic eu. 128 nu e mult. Pe multi dintre ei ii cunosc cat de cat. Dar sunt si necunoscuti acolo, barbati care au dorit sa ma cunoasca, neintelegand la inceput ca am cont doar pentru blog. Aveau impresia ca ma aflu pe Strasse, la agatat 😉 Le-am explicat ca prezenta mea pe FB e pur profesionala, ca sa zic asa 🙂 Dar nu s-au sters din lista, nici eu nu i-am sters.
    Despre ceaiul ala care starneste controverse 😉
    Nu provoaca constipatie, e o neintelegere. E folosit impotriva diareei 😉 Acum, daca se exagereaza cu consumul lui e posibil sa produca si asa ceva.
    In fine, eu ca si Nice nu-l suport :)) Faceam acelasi scandal la Starbucks 😉

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 06, 2012 @ 10:17:49

      Elly….daca ceaiul de menta e folosit impotriva diareei nu te „blocheaza” nitel in cazut in care NU ai diaree? 😀

      Vezi, de-aia nu folosesc eu in veci mesageria pe FB :))))

      Răspunde

  31. cojocarii
    aug. 05, 2012 @ 21:36:03

    mie imi place! Asa mi-am facut si cativa prieteni („de familie”) si consider ca asta e cea mai mare realizare a facebookului in viata mea.

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 06, 2012 @ 10:14:26

      ….referitor la blog, desi puteam sa scriu dincolo

      Singurul lucru care ma deranjeaza la blogul tau – ca sa spun asa – e faptul ca ai inceput sa scrii numai despre copii. Nu e o critica si stiu ca tu nu o sa ma intelegi gresit. Numai ca o femeie mai are si alte preocupari: infrumusetare, sport, make up, bucatarie, serviciu, sentimente, relatia cu statul, hartogarii 🙂

      Răspunde

  32. Rolling Ideas
    aug. 06, 2012 @ 05:55:09

    „E ca atunci cand îti iubesti hamsterul dar n-o sa stii niciodata dacă el te cunoaste macar” – mortala comparatia , loooool

    „Pentru cei cu FB. Va place sau nu va place sa “intre” altii în vorba cu voi , sa participe la discutiile voastre? ”
    – da, imi place, si raspund chiar daca uneori mai tarziu

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 06, 2012 @ 10:03:24

      Serios 🙂 asa e si cu hamsterul si cu porcutul de Guineea
      Ok, e umpic de diferenta
      Porcutul nu sta la oricine sa il mangaie si nu papa semintele de mar de la oricine. Doar de la familie 😀 Altfel, se ascunde in casuta lui

      Răspunde

  33. Ioana
    aug. 06, 2012 @ 07:47:46

    Cine ar fi avut curajul sa dezbata aceasta problema,decat Hapi?!?
    Iti dau mare dreptate,eu m-am linistit de mult…nu „vorbeam” mult si des pe wall,si nu aveam nicidecum dezbalteri interesante probabil de se stingeau atat de des…si asa si este lumea se teme sa nu spuna ceva stupid,de ex saptamana trecuta avea cineva la status ca o sa vina o furtuna nu stiu cum…si am intrebat ce e aia si m-a trimis la DEX…ori daca folosesti cuvinte pompoase si prostimea nu le stie…tre sa le si explici daca se trezeste vreo tontuta sa intebe…nu?
    Ah intre timp mi-am amintit cum a zis…orajos…da da :))
    Mi-ar placea sa mai interactionez mai des…dar vb ta…daca vede sotia…ori ma expediaza rapid,asa ca m-am cam linistit si nu interactionez decat cu maxim 10 persoane dintr-o lista cu vreo 300 ;))

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 06, 2012 @ 09:58:06

      Eu ma mai „bag” si in oala altuia.Pana acum a fost absolut ok. Am doar 80, cam asa…..Sunt convinsa ca cu cat ai mai multi cu atat riscul de-a intra pietricele prin sita cu care cerni faina e mai mare
      Adica mereu se vor gasi unii care interpreteaza gresit chestii 🙂

      Răspunde

  34. redsky2010
    aug. 06, 2012 @ 07:50:51

    eu practic destul de putin Fb-ucheala. mai pun poze de pe unde ma preumblu si mai arunc un ochi la prietenii de departe. nu ma bag in vorba cu nimeni, desi ma distreaza unele comentarii de la pozele catorva 🙂

    Răspunde

  35. eumiealmeu
    aug. 06, 2012 @ 12:06:25

    din 900 de prieteni de pe fb, cunosc vreo 50 si 29 imi sunt prieteni dragi.
    dar da, ai dreptate, la mine pe perete nu se intampla nimic, pentru ca oamenii ma au in adresa special ca sa vada ce poze pun – celebritatea mea… celebra 🙂 – sa fie informati despre mine, nu sa invete ceva…
    eu, de felul meu, nu arunc cu poze, asa ca sunt dezamagiti complet, iar daca postez vreun articol (nu de pe blog pentru ca ei nu stiu ca acesta este blogul meu!) mai mult de 3 nu se incumeta sa spuna ceva… si cei care spun se marginesc la 4cuvinte, cel mult, dar de obicei unul ajunge: fantastic… trist… exceptional…
    da, la mine probabil ca este vorba despre faptul ca oamenii nu au curaj sa spuna ceva, ca par eu prea desteapta, dar sincer nici nu incerc in mod deosebit sa relationez cu ei, pentru ca eu ii prefer pe cei de pe blog (daca ar fi sa fac o ierarhie!).

    Răspunde

  36. blueroses
    aug. 06, 2012 @ 13:13:05

    Am inceput ieri sa citesc postarea aceasta, dar n-am apucat sa diger si imi era si rusine sa ma bag in seama.
    FB e un moft dupa parerea mea. Am scris eu o postare cum am ajuns sa am adresa de mail (deci … departe, la inceputurile socializarii asteia nesociale) – mi-am facut cont pe hi5 si apoi pe fb de nevoie – am rude care stau mai departe si le este lene sa ataseze poze la un mesaj, le posteaza acolo si ma trimit la descarcat. (si aici recunostinta dl. zuckerberg, hi5-ul ma enerva la culme)
    Contul personal e plin de liking & sharing – concursuri, chestii care mi se par amuzante; likuiesc si comentez pe unde am ce spune si ma enerveaza paginile alea care-mi promit un plic de ceai daca sunt cel mai activ pierzator de timp. Am vreo 3 poze personale pe FB, iar cele pe care le fac cu web-ul sunt private, ca nu tin sa le vada nimeni. Rar ma bag in discutiile aprinse pentru ca oamenii sunt atat de …self-righteous (pe romaneste nu stiu cum a adjectivul pentru „eu am intotdeauna dreptate”) – greu convingi pe cineva de ceva, deci … keep it light and fun!
    Lista de prieteni cuprinde cateva persoane pe care le cunosc (rude, cunostinte, colegi), cateva cunostinte de cand mi-am facut blogul si altii care nu stiu de ce mi-au cerut onoarea de a sta pe lista mea – unora le-am dat „later”, altora ‘accept’, apoi daca m-au evervat cu mesaje aiurea i-am scos din lista (tare ma temeam sa nu jignesc, asa ca am descoperit un buton pe acolo si sunt ei pe lista dar nu mai primesc nimic de la ei). Chat-ul l-am pus pe ‘Offline’ sa nu ma mai streseze cate cineva sau sa vada cat stau eu pe FB.
    Platforma de socializare o fi ea, dar sa nu exageram, nu am suta de prieteni de acolo, nici nu ma bag la discutii cu toata lumea. Raspund politicos, pertinent unde e cazul si pe cat posibil corect gramatical. Nu am nimic impotriva acestei forme de socializare, am cateva cunostinte formate prin intermediul blogului si a paginii de FB a blogului si ma bucur pentru ele.
    Ma bucur ca ai abordat aceasta tema, m-ai pus la cugetat de mi-ai amintit de „Unde esti tu Tepes-Doamne?”, sa-i imparti pe ai din lista / in „Prieteni” si „FB friends”

    Răspunde

  37. paradisblonzesc
    aug. 07, 2012 @ 02:32:28

    nu ma deranjeaza cand intra lumea in vb cu mine. pe fb evit sa pun lucurit triste (atunci cand sunt mai suparata). dar sincer..iubesc reteaua asta de socializare pt simplul fapt ca pot tine legatura cu prietenii de peste tot. chiar daca uneori imaginile sunt deformatee de fotosop, eu tot ma bucur. am vrut de ceva ori sa l sterg ca la un moment dat simteam ca sunt nevoita sa dau un like colo si colo, dar cred ca am ajuns la o „maturitate virtuala” :))

    Răspunde

    • Hapi
      aug. 08, 2012 @ 11:34:58

      Blondie, abia acum am vazut comentariile tale, le.au „acoperit” celelalte
      Sunt chiar curioasa daca ai dat unda verde celor de pe FB sa iti vada blogul….din cate stiu tu ai pe Fb si familie, prieteni…..

      Răspunde

  38. Trackback: Blogstorming 19. – MWB
  39. Liviu Radulescu
    aug. 09, 2012 @ 14:21:32

    offtopic:-articolul a fost propus pentru Blogstorming 19. , pe MWB!
    http://www.mostwantedblog.org/2012/08/09/blogstorming-19/

    Răspunde

  40. Mihaeladm
    aug. 15, 2012 @ 19:08:38

    eheee, Hapi, pe mine fb-ul a inceput de mult timp sa ma calce pe nervi pe motiv de … sufocare : nu mai poti intoarce ochii undeva ca hap, iti sare fb-ul sub nas sa-ti scoata ochii, da-mi un like, adauga-ma etc
    Asa incat nici nu poate fi vorba sa mai stau si la discutii pe fb.
    Il folosesc doar ca sa aflu ce prietena mutata din oras a mai nascut si cam de-astea 🙂 Mai vad o poza haioasa, dar mai mult de zece minute in total nu stau pe fb, si asta de vreo 3 ori pe saptamana.
    Poate-s rea, dar astept sa se mai risipeasca din farmecul fb-ului. Atunci poate am sa stau si eu mai mult pe-acolo. :))

    Răspunde

Lasă un comentariu