Iubirea – de-ar avea o vârstă

Cred ca eram încă la liceu cand un vraci bine cotat (ca profesie) m-a trimis sa fac niste exercitii sa-mi întăresc muschii paravertebrali. Eram înaltă, știti….. si paravertebralii functioneaza ca aracul de lângă fasole. Cu cat vrejul e mai lung cu atat trebuie sustinut.

M-am dus la un cabinet medical de fizioterapie unde un domn trecut binisor de 50 s-a gândit că n-ar fi rau sa-si întareasca si el diverse miofibrile, așa că într-o zi pe cand pedalam veselă pe bicicleta , m-am trezit cu labele lui direct pe sâni. Cum eram si-atunci timidă dar mai ales nevinovată (calitate pe care-am pierdut-o ulterior si o declar nulă), am înțepenit asa, cu paravertebralii neprelucrati si i-am spus domnului sa se retraga în pace pana nu m-apuc de urlat.

Sa fie clar că în liceu credeam ca iubirea durează. O viată chiar. Apoi, când am început sa ma despart de unul ca sa-l pot iubi pe altul, mi-am pus deja semne de intrebare referitoare la presupusa mea schizofrenie afectivă. Daca ma întreba mama „spune-mi ti-e mai dor de Ghiță sau de Gicu”?(Ghita mi-a citit sms-ul în care îi scriam unei prietene ca îi miroase șosetele si că mă scuipă cand vorbeste si nici măcar nu-si dă seama – na , chestie de copilă tembelă. Iar Gicu se mutase cu serviciu naiba stie pe unde prin sud , tot de fericire că m-a cunoscut)
Asadar cand punea mama întrebarea asta ma scarpinam fictiv în ureche – obicei prost de care-am scăpat tarziu – si îi spuneam ca nu stiu. Iubeam asa, de la gat în jos pe unul si de la gat în sus intuiam ca ăla ce trebuie iubit vesnic e ca imamul dispărut al șiiților. Există si nu există.

Stiti care banuiesc eu ca-i blestemul nostru?
Acela prin care confundam iubirile cu pasiunile si vestea proasta e ca nu-l dezlegam nici căsătorindu-ne. Te poti înamora si la 30 si la 40 si la 50. Exact asa cum poti muri de infarct la orice varsta, chiar daca n-ai 100 de kile si nu te cunoaste stafful de la McDonald.

Eu zic c-ar fi minunat sa ne treaca acele căderi în gol dupa ce ne implicam într-o relatie, dupa ce facem eventual un copil, dupa ce juram că de-acum în colo vom iubi un singur om. Ar fi magic sa stăm așa drogati si îmbătati de splendoarea celui de langa noi, indiferent că suntem femei sau bărbati. Ar fi benign ca odata cu primele riduri – să nu ne mai reîndrăgostim. Sa nu ne mai dorim prezența altcuiva. Sa nu ne mai gandim cum am arăta noi în mintea lui, în mintea ei. Am trăi fericiti si liniștiți. Intrebarea e : vrem să traim asa?

E usor să ne mințim si sa spunem „ e doar el. E doar ea. Nu-mi doresc altceva”. Ok. Să simti la fel si cand ochii cuiva te privesc în sensul acela de „numai tu existi acum”. Ce scriu eu aici e poveste. Confirmările locuiesc în fiecare si fibrele din corpul nostru le-au învătat pe de rost.Fiecare test e mai greu si mai dur.

Iubim la orice vârstă. Ne îndragostim oricând. Ne trezim cu câte-o galeata de pasiune aruncată-n cap si nici nu stim pe cine sa dăm vina. Lucru dureros de altfel. De asta se spune că dragostea doare
Si de asta se spune ca dragostea n-are varsta.

Si mi-e ciuda că pentru barbati e mai usor sa iubească. Si mi-e ciuda că pentru femei e la fel de usor dar șansa să li se raspundă cu aceeasi moneda creste atunci cand ele se numesc Madonna sau Tina Turner.


Teoretic iti legi viata de un singur om.Dar cat de greu e sa-ti ramana si sufletul legat de el/ea

85 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana K-man
    oct. 02, 2012 @ 16:35:29

    Da, mare dreptate ai in ce spui, sunt randuri simtite, traite, durute! Cat de dureroasa e intr-un fel iubirea, caci orice noua pasiune atenueaza putin din vraja celei anterioare sau mai rau, din credinta in dragostea pentru omul de langa tine.

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 02, 2012 @ 19:02:52

      Oarecum m-am inspirat de la tine -ai postarea aceea in care te intrebai tu cum iubesc oamenii la diverse varste.
      Asta e parerea mea- mai sus. Iubesc cu aceeasi intensitate dar poate ca li se raspunde mult mai moderat. Sau nu li se mai raspunde deloc.

      Răspunde

      • crisuadi
        oct. 03, 2012 @ 11:54:15

        Pai , degeaba iubesti pe cine n-are ochi sa te vada . Imi pare rau , dar Madonna ar trebui sa faca imposibilul ca sa-mi capteze atentia , adica sa fie atragatoare si sexy , dupa ce inceteaza sa fie vulgara !
        In legatura cu ce spuneai in post , o parte din suflet ramane alaturi de cel de care te-ai indragostit …
        In rest , ce sa zic?, imi place sa nu disec iubirea . Ce daca e pasiune , fara ea nu exista nici iubire . Pasiunea este o iubire mai iute , devastatoare . Imi place mai mult decat o iubire asezata , plina de tabieturi , in rand cu lumea . Fara pasiune iubirea are un gust de mancare reincalzita de nu stiu cate ori . Pasiunea te arde mai repede , dar e mai profunda , scoate ce e mai puternic in tine . Unii nu o pot suporta – e maximum-ul iubirii si oamenii vor cate putin , sa le ajunga toata viata…Trebuie sa nimeresti si partenerul care este dispus si poate suporta iubirea la maximum . De aceea relatiile nu dureaza , din cauza pasiunii : unul o are , o vrea , celalalt nu o are si nu o suporta .

  2. Cristina S.F.
    oct. 02, 2012 @ 16:52:47

    …si eu cred ca iubirea nu are varsta. Totusi cred ca atunci cand esti intr-o relatie in care ambii parteneri si-au luat un angajament unul fata de celalalt (scris sau nescris) e trist sa te indragostesti de altcineva. Sa iubesti sau sa te indragostesti nu e simplu, trebuie sa iti placa cum vorbeste, cum gandeste, cum isi planuieste viitorul, cum se imbraca, etc si astea nu se afla de pe o zi pe alta ci dupa timp petrecut impreuna iar daca esti intr-o relatie, cand ai vreme sa dai sanse sentimentale oamenilor din jur? Timpul alocat „descoperirii” altora inseamna ca esti inca in cautare si de ce ai fi daca omul de langa tine e cel cu care vrei sa fii?

    Răspunde

  3. Ioana
    oct. 02, 2012 @ 16:53:36

    Ce scrii tu aici e poveste,insa e o poveste frumoasa…Asa este ca se confunda de multe ori iubirea cu pasiunea…si ar trebui sa putem sa traim langa o singura persoana daca ai gasit-o…iar daca iti apare un rid tie,i-a aparut si lui…schimbarile astea cred ca sunt invizibile cand ai o viata armonioasa in doi.Nu-mi plac cei ce jura si promit si …,in general iubirea nu se striga ci de simte si se demonstreaza…si daca ai dovezi in fiecare zi,atunci nu stiu daca-ti mai trebuie si altceva…Acum,daca vrem sa traim fara sa ne imaginam cum aratam in mintea lui…cred ca da…acolo unde a fost,la a fost trebuie sa ramana…Eu personal
    nu cred ca dragostea doare,a durut in adolescenta pentru ca eram orgolioasa,visam la iubiri imposibile sau la despartiri linistite :);insa acum e lina…si cred ca putem pluti multi ani asa…Unde se poate e bine,unde nu…inseamna ca nu e el sau ea…

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 02, 2012 @ 19:07:03

      Ioana sunt de acord cu tine
      Si cred ca nu e usor sa mentii o relatie dar cateva rani usoare fac parte din decor. Cand gasesti persoana pe care te poti baza – nici cei mai frumosi ochi din lume n-ar trebui sa te mai fure de langa el/ea

      Răspunde

  4. romanianstampnews
    oct. 02, 2012 @ 17:17:03

    Uite de-aia am fost întotdeauna de părere că e mai bine să „copilăreşti” ceva mai mult (culmea, eu n-am prea făcut-o, dar asta-i altă mâncare de peşte). Le tot spun puştilor şi puştoaicelor, cunoştinţelor mele: copilăriţi şi… copilăriţi; cât mai mult… 😀 Ca să nu vă pară rău mai târziu!
    (Acu’, dacă mă înjură careva, e câştigul meu!).

    Răspunde

  5. mirela
    oct. 02, 2012 @ 18:10:54

    Categoric ca te poti indragosti la orice varsta si fara nici o logica aparenta. Adica uitand de clase sociale, de diferenta de varsta, de religie sau de orice alte oprelisti pe care conventiile sociale sau „bunul simt” ti le pun in cale. Din pacate dragostea trece mai devreme sau mai tarziu (trece sigur:(), si te trezesti la realitate, si te izbesti de toate cele de mai sus, si ele devin brusc de netrecut, de neacceptat.
    Pe de alta parte e atat de frumos sa te indragostesti indiferent de varsta, sa simti ca inca traiesti , ca inca mai poti simti ca un adolescent…:))
    Pe mine m-a socat o colega de serviciu -femeie in varsta cu trei copii- care mi-a spus „eu nu am iubit niciodata” .Mi s-a parut trist. E trist sa traiesti langa un om o viata intreaga fara sa ai macar amintirea iubirii de altadata. E la fel de trist sa-l iubesti, iar pentru el sa nu fii decat menajera casei, fiindca iubirea lui se afla la colega de birou cu 20 de ani mai tanara. Acu intrebarea e : ne riscam :))?

    Răspunde

  6. lotusull
    oct. 02, 2012 @ 18:14:47

    Da, Hapi, uneori confundam iubirile cu pasiunile. Alteori ne amagim, ne mintim si ramanem in relatii ce ne fac nefericiti. Si, uneori, nu stiu cat de des, suntem fericiti gasindu-ne acel om langa care traim si iubire, si pasiune, si tandrete, si respect, si intelegere, si tot – ma opresc aici ca altfel incep sa bat campii 🙂

    La intrebarea ta, raspunsul meu e da. Da, as vrea sa stau langa el, imbatata de splendoarea lui, sa ma reindragostesc cu fiecare rid, cu fiecare zi.
    Si nu conteaza daca el e primul sau al cincilea pe lista, cand ne indragostim, oricum ne pare ca n-am mai iubit pe nimeni asa cum iubim atunci 🙂

    Auzi, Hapi, nu ti se pare ca-n toamna asta oamenii s-au imbolnavit de toamna ? 🙂 Nu stiu cum si ce oamenii ai in jurul tau, eu ma uit in jurul meu si vad nostalgie, melancolie, ganduri-randuri sensibile, imagini tulburatoare, etc.

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 02, 2012 @ 18:17:42

      Ba da, am observat pe bloguri ca lumea s-a imbolnavit de toamna (ce frumos ai spus)
      Dar pe de alta parte eu am aterizat la 15 grade, vant si ploaie si acum ii „condamn” pe cei din Ro pentru boala si simptomele lor, ca acolo e inca soare si vant curat cu frunze ruginii
      Lotusule si eu as vrea sa raman indragostita odata pentru totdeauna.

      Răspunde

  7. Minnie
    oct. 02, 2012 @ 18:28:46

    Copii mei sunt mari, doi dintre ei trecuti de 30, dar nici-unul nu este casatorit!
    Eu am avut noroc în viata, dar nu le pot cere lor sa se lege la cap daca nu îi doare!
    Vorba lui @romanianstampnews de mai sus……. copilariti, copilariti.. 🙂

    Răspunde

  8. Intuneric
    oct. 02, 2012 @ 18:30:30

    Pentru mine este (a fost mereu) o chestie de prioritati. Cand am nevoie sa fiu liber, nu ma poate lega nimeni, indiferent cat de mare ar fi ispita. Iar cand mi se pune pata, orice altceva dispare.
    Simplu si berbecesc!

    P.S. Auzi, da’… Secretul nu e – de fapt – sa-ti gasesti libertatea in cel/cea de langa tine.

    Răspunde

  9. melanietoulouse
    oct. 02, 2012 @ 18:48:53

    Excelent post, Hapi… @”Iubim la orice vârstă. Ne îndragostim oricând.” – da, categoric…
    – – –
    @”e doar el. E doar ea. Nu-mi doresc altceva”.
    André Comte-Sponville, filosof francez contemporan sustine ca „orice cuplu e temporar”… 🙂

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 02, 2012 @ 19:09:10

      Mel…. dar e si trist ca suntem atat de „temporari” in relatii. Devenim superficiali si apoi eventual ne trezim singuri, Uite, de asta mi-ar fi frica…….

      Răspunde

      • melanietoulouse
        oct. 03, 2012 @ 05:20:13

        Hapi, nu stiu daca-i trist, dar… NU suntem programati genetic sa fim monogami, asta e adevarul stiintific, confirmat de medicii-sexologi si sociologii care au ajuns la concluzia respectiva pe baza unor observatii, comparatii, statistici stiintifice, de-a lungul anilor…

        Preconceptiile sociale au incetatenit ideea de monogamie la “homo sapiens”. Studiile recente arata ca dragostea tine cam 3 ani, adica timpul necesar conceperii si cresterii unui copil pana merge pe picioarele lui, dupa care nu prea mai e nevoie de amandoi… Tot 3 ani dureaza pana cand cei doi se cunosc bine sau isi dau arama pe fatza… 😀

        Odata ce partenerul nu mai are ce arata sau demonstra nou, interesant, intervine rutina, plictiseala. Dragostea poate fi definita ca perioada de cunoastere a celuilalt, cand “vapaia” arde… Daca exista respect reciproc si sentimentul datoriei pana la epuizarea gazului din lampa, atunci e posibil ca cei doi sa ramana impreuna in stilul britanic(sic!): el multumeste ca e “primit” de ea, iar ea îi multumeste pentru vizita lui… 😀 Dupa circa 3 ani, defectele sunt din ce in ce mai evidente, mai vizibile, mai enervante si orice persoana de sex opus devine mai interesanta… 😉

        In codul nostru genetic suntem programati sa ne “inmultim”(LOL!), iar monogamia franeaza nitzel menirea noastra initiala. O dovada e si faptul ca “activitatea”(acuplarea sexuala!) ce are ca finalitate perpetuarea speciei ne da cele mai placute senzatii si-apoi, sa fim lucizi si realisti: a face amor=viata-însasi, iar acele secunde de extaz sunt considerate “la petite mort”… 🙂

        Suntem în primul rând mamifere superioare, dar foarte putine specii au drept caracteristica monogamia, dintre mamifere doar lupul, in rest, masculul îsi depune samântza unde gaseste”gazda”, iar femela creste puiul… Homo sapiens a evoluat la nivel intelectual, si-a creat un cod de comportament in cadrul speciei, insa codul nostru genetic NU s-a modificat.

        Se pare ca tot mai multi membri ai speciei umane decid ca au doar o viata si trebuie traita la maximum, luand decizii contrare uzantelor si constrangerilor sociale. Nu numai americanii au cam marginalizat ideea de familie cu mama si tata, unul e suficient. Cum zicea un personaj dintr-un film de Caranfil:”viata e complexa si are multe aspecte. Sa inteleg ca esti mama singura? Ai nimerit masculul gresit pentru tine.” 😀

        N.B. NU sunt adepta poligamiei, consider ca fiecare e liber(a) sa faca ce vrea cu viata si corpul lui/ei… am zis! 😀

      • melanietoulouse
        oct. 03, 2012 @ 05:24:56

  10. 9
    oct. 02, 2012 @ 18:59:27

    Mda, ce sa mai spun? Ati spus voi totul.

    Răspunde

  11. Silving
    oct. 02, 2012 @ 19:23:21

    Tacerea uneori e mai graitoare,ca si acum 😉

    Răspunde

  12. Trudi
    oct. 02, 2012 @ 19:35:15

    ce bine le-au înșirat toți până aici, în frunte cu tine, că tu ai scormonit mușuroiul cu furnici 🙂

    Răspunde

  13. PersonalitateAutentica
    oct. 02, 2012 @ 19:50:24

    hmmmmm….foarte foarte adevarat….
    imi place cum ai spus ca l paraseai pe unul ca sa l poti iubi pe altul….
    adevarul e..(daca exISTA un adevar) ca..da iubim…cred ..in cea mai mare parte hormonilor ce joaca de mama dracului in creierasul nostru.
    pentru fiecare perioada a relatiei ce evolueaza (sau nu) exista un hormon sau mai multi de eliberat. e destul de greu sa lupti cu natura ta de fiinta non(mono)gama..
    doar societatea e cea ce ne leaga..si poate ceva mai mult din noi insine..in rest…
    desi e hilara cam asta e varianta mea:
    http://personalitateautentica.wordpress.com/2012/02/21/adam-si-eva/
    sau una mai serioasa:
    http://personalitateautentica.wordpress.com/2012/01/20/dragostea-chimie-sau-mai-mult-de-atat/

    Răspunde

  14. Andreotti
    oct. 02, 2012 @ 19:54:48

    sunt perfect de acord cu tine și îmi place sfatul lui Romanianstampnews…eu încă mai copilăresc…deși sunt cantonată de 15 ani:)

    Răspunde

  15. Hapi
    oct. 02, 2012 @ 20:06:40

    Ii miros sosetele (plural??) sau ii miroase sosetele (nu-mi suna bine)

    Răspunde

    • irealia
      oct. 02, 2012 @ 20:27:18

      Îi miroase că-i miros (şosetele) 🙂 Pfuai, da-n ce temă te-ai băgat azi! Dă-mi voie să mă abţin, am învăţat ca atunci când îmi vine să urlu, mai bine tac. Te pup, ca o tomnatică ce mi-s!

      Răspunde

  16. convietuire
    oct. 02, 2012 @ 20:20:35

    da… mi-as fi dorit sa intalnesc un suflet monogam… repet un SUFLET monogam… cu inima batandu-i o singura iubire…
    n-am intalnit. stiu sigur ca nu voi intalni.

    Răspunde

  17. belgianca
    oct. 02, 2012 @ 20:29:26

    am ramas fara cuvinte… si nu mi se intampla des! :))))) cred ca ai fost in mintea mea cand ai scris asta… 😉

    Răspunde

  18. Anda
    oct. 02, 2012 @ 20:56:22

    Sunt de acord ca ne tot indragostim si reindragostim, insa cateodata ne indragostim de mai multe ori consecutiv de acelasi om. Poate-s si putin subiectiva la faza asta, insa momentan sunt convinsa ca se poate.

    Răspunde

  19. salmi
    oct. 02, 2012 @ 22:20:44

    Io iubesc la fel ca acum 11 ani cand m-am indragostit de el. Si stiu ca ma iubeste la fel. Nu ma intreba de unde, ca nu-ti spun :). dar stiu. 🙂

    Iubirea nu moare in timp, e vorba de chimia aia pe care ai refuzat sa o inveti…sau poate nu neaparat sa o inveti. Unii au noroc si dau de ea, rapid. Altii se amagesc doar si isi dau seama ca n-a fost nimic, decat un foc de paie…uneori isi dau seama rapid (norocosi), alteori dupa ani buni si cand isi dau seama spun ca dragostea a murit. Eu zic ca nu, ea nu a existat cu adevarat.

    Nu stiu daca putem iubi de mai multe ori in viata, acea dragoste unica, mare, reala…nu mi s-a intamplat si nici nu vreau. O data e de ajuns :).

    Răspunde

  20. ovi
    oct. 03, 2012 @ 00:13:45

    eu chiar cred ca… atunci cand omul nu mai iubeste… desi inca respira… el este mort deja…
    Goethe… la 74 de ani… se indragosteste de o copila de doar 19 ani.. iar iubirea asta il macina asa de puternic…. incat compune minunata, elegia de la marienbad… si in ciuda gortescului… face planuri, cum sa o ceara de sotie, pe tanara lui iubita…
    dar… daca, marelui literat i se permite o asemenea nebunie… de ce oare, oamenilor de rand le-ar fi interzisa??
    nicidecum… iubirea, nu este interzisa absolut niciodata… dar… manifestarile ei, de multe ori, trebuiesc totusi, cenzurate…

    Răspunde

  21. ivanovele
    oct. 03, 2012 @ 06:04:30

    Buna treaba asta cu iubirea! Unii spun ca iubirea, sau mai bine zis indragosteala(caci eu asta cred ca este iubirea contopita cu sexualitatea) este o boala, caci altereaza toate functiile organismului si cel mai tare strica ratiunea si obiectivitatea cu care traim in acea perioada. Ha! Este un drog. De acord ca te poate lovi in moalele capului la orice varsta, dar este incompatibila(from my point of view) cu trairile de mama cu copii mici. Saracu-al meu s-a dus pe drumuri de munte precum Calistrat Hogas de atata maternitate caci la mine s-au cam blocat zonele erogene(adica Vrancea si alea alea, ha!) si nu ma mai intereseaza asa cum era candva. Barbatii au senzatia ca femeile sunt asemeni lor, la o pocnire de degete avem si noi stindardele sus. Nimic mai gresit. De acord ca barbatii pot iubi la orice varsta dar cu femeile este diferit. Si ele pot iubi la orice varsta insa alegerile se rafineaza, pretentiile cresc, portile lor au lacate de aur pe care doar barbatii care au trecut la un nivel superior le pot deschide. Sau Don Juanii de profesie. Ha!

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 03, 2012 @ 13:19:48

      S-a dus pe drumuri de munte si n-a mai venit inapoi?
      Macar Calistrat Hogas a scris o carte 😀

      Răspunde

      • ivanovele
        oct. 03, 2012 @ 13:31:24

        Vine, pleaca ne avem ca fratii. Este un tata superb dar un partener slab asa ca ramanem rude. Il iubesc ca pe frate-miu dar nu-mi produce niciun fior. Cat despre creatie si el a facut cu mine doua suflete splendide, cateva case superbe(ca-i constructor) si a sadit si niste pomi, asa ca ce mai vreti? E, cum spuneam frate-miu Hogea!

      • Hapi
        oct. 04, 2012 @ 20:54:42

        Frumos vorbesti de el Ivanovo 🙂 Bravo tie….ai reusit ceea ce nu multe femei pot

  22. Trackback: Si castigatorul calatoriei cu un balon imaginar este…. « Ioana K-Man.
  23. nexya
    oct. 03, 2012 @ 06:55:41

    Ce mai conteaza ca el / ea e cu 15 ani mai mare , ce mai conteaza ca lumea nu-i vede bine impreuna …atat timp cat acolo …in acea chimie pe care noi o numim iubire ..ei se inteleg si se completeaza , atat timp cat le face placere sa fie impreuna si cat unul in preajma celuilalt se simt impliniti si zambesc …ce mai conteaza toate celelalte …cert este ca atunci cand lumea iubeste vezi postari in care zic ca simt ca plutesc , ca nimic nu le sta in cale , ca viata e frumoasa …se vede acea incredere in sine …si pana la urma de asta avem nevoie …fie ca iubirea asta e trecatoare , fie ca nu , important este sa ne bucuram de acel moment. Eu m-am si intrebat care este capacitatea noastra de indragostire intr-o viata …dar oare stim ce inseamna iubirea 🙂 sosete ca sosete dar depinde cum miros 😀

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 03, 2012 @ 13:18:40

      Nexya,…..cat adevar sta in cuvintele tale
      A….miroseau urat ca altfel nu le remarcam. Nu-s tocmai maniaca atunci cand e vorba de ordine intre lucruri

      Răspunde

  24. mixy
    oct. 03, 2012 @ 07:32:58

    când se va descoperi un delfin monogam, mult mai mulţi oameni vor alege să îşi lege viaţa de un singur om

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 03, 2012 @ 13:16:58

      Dar daca am avea mai multi soti si sotii mai multe neveste?
      Eu i-am spus lu al meu ca daca ar avea voie si femeile sa-si ia 4 soti, trec la islam dar s-a uitat la mine ciocus iar a doua zi nici nu mi-a mai pregatit cafeaua cum imi place mie 🙂 🙂

      Răspunde

  25. Miruna
    oct. 03, 2012 @ 07:38:32

    Pentru asta s-a inventat swing-ul ! :))

    (ca sa mai rupem nitel lantul de profunzime si melancolie tomnateca).

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 03, 2012 @ 13:15:24

      Miruna – stiu de zicala „never say never”dar in cazul asta cu mana pe inima pot sa afirm ca as prefera sa sar din avion fara parasuta pe-o capita de fan :)))

      Răspunde

  26. addicted
    oct. 03, 2012 @ 08:08:22

    E greu sa ti-l tii aproape dar nu e imposibil! 🙂 Eu sper sa mi-l pot tine aproape de cel care-mi completeaza intreaga existenta.

    Răspunde

  27. ellyweiss
    oct. 03, 2012 @ 08:13:13

    Eu sunt atat de ravasita ca orice e legat de subiectul asta…ma ravaseste si mai mult. 😦 Asa ca…
    Ca o paranteza, e foarte interesant ca primul baiat pe care l-am iubit mi-e unul dintre cei mai buni prieteni… Atunci ma placea dar nu m-a iubit. S-a trezit ca ma iubeste acum :))) Viata e o comedie…si inca una proasta…

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 03, 2012 @ 13:13:10

      Tot astept sa-ti treaca am preconizat cateva luni…..poate nu e bun tratamentul pe care-l faci? Sau nu faci nici unul 🙂

      Răspunde

      • ellyweiss
        oct. 04, 2012 @ 19:18:33

        Daca tratamentul inseamna ceva gen „cui pe cui”… nu se poate pentru ca stiu ca nu se poate, nici nu trebuie sa incerc. Ma uit la partea adversa ca prin sticla…nu prezinta niciun interes. Cu mai mult interes ma uit la un tantar.
        Nu, Hapi, a trecut peste un an si sunt in aceeasi stare. Nu trebuie sa-ti faci griji…eu m-am obisnuit.

  28. bibliodevafiliala3
    oct. 03, 2012 @ 08:39:52

    S-ar putea să iubeşti de mai multe ori, în mai multe feluri. Totuşi eu, după 23 de ani de convieţuire cu acelaşi om, cred că iubirea aceea mare nu dispare, este acolo şi eventual primeşte noi valenţe. Cel iubit îţi devine parte din tine, ce te întregeşte, fără de care te descurci greu sau abia te descurci. Eu zic că dacă ai noroc iubeşti de mai multe ori, dar dacă eşti de-a dreptul supernorocos iubeşti o dată, dar bine.

    Răspunde

  29. redsky2010
    oct. 03, 2012 @ 09:13:20

    n-as sti sa-mi dau cu parerea, eu am ratat mare iubire si parca tot ce apare la orizont sunt doar entitati carora le lipseste mereu cate ceva. lumea s-a schimbat, e mai usor sa inlocuiesti ce nu merge decat sa repari. probabil se aplica economia de piata si in cupluri 😉

    Răspunde

  30. adelinailiescu
    oct. 03, 2012 @ 09:15:19

    La 20 de ani mi se parea imposibil sa iubesc pe cineva, eram foarte egoista.La 25 credeam ca e imposibil sa iubesti un singur om, ca eram cam rasfatata si ma plictiseam repede.La 30 incepeam sa cred ca alt om nu-mi mai trebuie, mi l-a dat Dumnezeu exact pe cel potrivit.Acum, dupa 40, m-am convins ca am ales bine, desi nu stiu de ce am facut-o, ca n-a fost o mare pasiune, parca destinul a ales pentru mine.Poate la mine a fost noroc cu carul, dar altfel cred ca e ingrozitor sa stai langa un om si sa tanjesti dupa altul.Si cat timp nu-i afecteaza pe altii, nu sufera niste copii, nu mi se pare corect sa ramai incatusat intr-o relatie.

    Răspunde

  31. coco
    oct. 03, 2012 @ 10:47:08

    oamenii iubesc la fel , la orice varsta…e frumos si dragut…cu pasiunea e mai greu…aia …te poate lovi…ca acceleratul…nu-i de gluma :)))

    Răspunde

  32. Gabitelu
    oct. 03, 2012 @ 12:37:58

    cand iei foc, apai, iei foc… E frumos ca pasiunea si indragosteala sa se transforme in iubire si sa ramana asa, punct. Dar… se intampla des accidente.
    Ultimele tale cuvinte par sa fie semnele de indoiala ale unui om care nu stie pe unde sa iasa dintr-o relatie. Un gust trist.

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 03, 2012 @ 13:08:00

      Gabitelu- acesta nu este un blog despre mine. Ci despre o realitate pe care odata am perceput-o deja si pe care multi dintre cei care ma citesc o recunosc sau o percep la randul lor candva. Sau nu – si ma bucur cand vad exceptii de la orice regula
      Daca am lasat impresia ca scriu despre viata mea, mea culpa. Scriu ca sa va fac pe voi sa zambiti sau scriu ca sa va regasiti in anumite ipostaze, la un moment dat.

      Gustul meu in acest moment este exact acela pentru care am optat in urma cu cativa ani buni.

      Răspunde

      • Gabitelu
        oct. 04, 2012 @ 11:22:03

        n-am zis ca e despre tine, ci doar ca aia pare sa zica un om care are indoieli. Orice om. Adica, e un standard, cum ar veni. O replica standard.

      • Hapi
        oct. 04, 2012 @ 12:37:43

        „Ultimele tale cuvinte par sa fie semnele de indoiala ale unui om care nu stie pe unde sa iasa dintr-o relatie. Un gust trist.”
        🙂

      • Gabitelu
        oct. 05, 2012 @ 11:42:56

        :)) today is not a good day for science :)) Adica, vreau sa zic, mai Hapi, ca ai reusit sa surprinzi bine o concluzie la care ajung unii, adica un standard, iar cand ajunge un om sa zica asta, atunci e amar, e trist, e inspaimantator chiar! Deci nu tu, domne, nu tu :))
        numai ca daca eu am prune in gura… reiese ca tu:))

  33. Lilly
    oct. 03, 2012 @ 14:20:06

    bine ca nu are varsta dragostea ca daca ar avea am fi tristi 🙂
    important e sa o transformam in ceva frumos atunci cand nu mai arde cu pasiune

    Răspunde

  34. Andra C (@AndraC4)
    oct. 03, 2012 @ 14:22:29

    Eu nu mi-am gasit inca ;MAREA Iubire, dar sunt ferm convinsa ca am iubit pana acum cel putin 2 baieti. cat de mult… numai Dumnezeu stie pentru ca ei nu m-au prea iubit decat cand aveau chef si intre timp eu a trebuit sa ma ocup de altii ca doar nu puteam sta pe sec toata viata :)).
    Dar cred ca ai dreptate Hapi. oricat de mult ti s-ar parea ca iubesti pe cineva, pana la urma iubirea se uzeaza si intotdeauna, oricat de copt ar fi marul tau, cand esti obligat sa-l mananci doar pe ala, nu ai cum sa nu visezi la alte mere, mai verzi sau mai rosii sau mai cum or fi ele, numa al tau sa nu fie 😛

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 04, 2012 @ 12:32:58

      Total de acord.
      Totusi, cand gasim cel mai bun mar trebuie s-avem grija de el 🙂
      Eu cred ca El o sa te gaseasca pe tine si atunci iubirile de pana acum ti se vor parea si tie mici, neinsemnate 🙂

      Răspunde

  35. vienela
    oct. 03, 2012 @ 15:29:21

    Cand eram foarte tanara, in fiecare saptamana mi se parea ca iubesc, pana aparea un coleg mai dragalas. Abia cand a venit saptamana oarba am simtit ce inseamna cu adevarat iubirea.
    Acum cativa ani am reinvatat sa iubesc si imi place la nebunie sentimentul asta.

    Răspunde

  36. babymanager
    oct. 03, 2012 @ 22:10:29

    Putem filozofa pe tema acesta mult şi bine! Eu zic că ştim foarte bine să facem diferenţa între pasiune şi iubire. Este alegerea noastră dacă vrem să ne păcălim singuri şi să cădem în diverse extreme. Tot noi alegem dacă iubim un singur suflet toată viata. Fie că vrem sau nu să recunoaştem, noi alegem! Bineînţeles că scuze vom găsi tot timpul să ne ascundem de noi 🙂 Tu „controlezi” cât de uşor îţi poate fi legat/ă de un singru suflet.

    Răspunde

  37. coolnewz/Ratatouille
    oct. 04, 2012 @ 07:23:15

    define: muschii paravertebrali 😀
    ma simt deseori nedreptatit cind in articolele tale faci astfel de diferente nedrepte intre barbati si femei! Mhhhh!
    🙂

    Răspunde

    • Hapi
      oct. 04, 2012 @ 12:36:49

      Stabilitatea coloanei vertebrale depinde de ei si felul in care te „uzezi”sau nu de-a lungul anilor
      La persoanele inalte pot aparea diverse curburi ale coloanei si de aceea e mai bine sa previi . Intarirea muschilor este de baza
      cat despre diferente: ma citesti tu cu superficialitate, altfel ai stii ca sentimentul de „inegalitate” din postarile mele nu e real

      Răspunde

  38. clarra
    oct. 10, 2012 @ 13:23:17

    eu cred ca suntem intr-o continua cautare a sufletului pereche, si uneori mai dam peste niste copii imperfecte si ne amagim… iar cand pica voalul de pe ochi, ne dam seama ca nu e alegerea cea mai potrivita… dar atunci cand intalnim sufletul pereche, se umple complet golul din suflet, nu mai avem ce cauta in stanga si in dreapta… cel putin asta s-a intamplat in cazul meu; suntem de mai bine de 5 ani impreuna si ma simt implinita, simt ca am tot ceea ce-mi doresc, el e alesul pentru tot restul vietii…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: